Loading...
באלאנס לסוכני ביטוח2022-02-27T20:15:16+02:00

עצרו רגע- בשביל מי אתם עובדים?

הקולות שלכם שאני שומע, המבט בעיניים, המתח בגוף, העליות והמורדות הרגשיות, המון אנרגיה מושקעת. הטקסטים הקבועים טבועים בכם כל כך עמוק,  לשאלה עבור מי אתם עובדים? רובכם עונים שאתם עובדים [...]

הזמן הנעלם

השיטות לניצול הזמן הזולג בין המחוגים דצמבר המשוגע של 2021 נראה כאילו קרה מזמן, התמונות, הריחות והקולות, המתח בגוף, כמות אינסופית של שיחות טלפון ופגישות של הרגע האחרון, איך נגמרה [...]

מערכות יחסים ה X פקטור

אם נוציא לרגע את הראש ונקודת המבט היומיומית ונתבונן על העשייה של עולם הביטוח והפיננסים, נגלה שיש גורם משותף אחד לכולם, כולנו מתפרנסים מניהול מערכות יחסים, בהתחלה, באמצע ובסוף זה [...]

המלצות המומחה- מהן שוות בכלל?

מדוע אתם ממהרים להימנע מעימות עם לקוח מסרב? תעלו להתקפה וסייעו ללקוח לקבל החלטות מיטיבות דילמה: דמיינו לרגע שאתם מועסקים בחברת בטיחות ובטחון, בתפקידכם אתם אחראים לבקר את רמת הבטחון [...]

שכר טרחה מאכ"ל- מה, איך, כמה, למה

כולם מקבלים מהלקוחות שלכם כסף לכל שעת עבודה, רק אתם עדיין מנמנמים | זה הזמן לגבות שכר טרחה עבור זמנכם מה אחד הנושאים שתופס מקום משמעותי בשיח הקהילתי בקרב סוכני [...]

דצמבר המשוגע

כבכל שנה, עולם הביטוח כולו נדרך ומרכז מאמצים כבירים ואנרגיה רבה בחודש האחרון של השנה, כולם יודעים שבדצמבר לא מתחילים פרויקטים חדשים, לא נחים, רצים בכל הכוח קדימה. אבל לאן [...]

INSIDE OUT – לא רק בסושי

את הטור הקרוב החלטתי להקדיש לכם. כן זה נכון, כל הטורים היו עבורכם...רק שהם הציגו את הזווית העסקית שלכם, את המקום שבו אתם כסוכני ביטוח מטפחים עסק להצלחה ורוצים עבורו [...]

20 מסלקות ו-20 הרי ביטוח בחודש, לא תקחו?

ארז שלו מציג כלי אסטרטגי שיסייע לסוכנים 'למלא אולמות' הסטטיסטיקה שלי מלמדת לאחר ששאלתי אלפים מכם, כמה פגישות מכירה את.ה מקיים בשבוע, הממוצע נע סביב 2-4 פגישות. כשנשאלו מדוע לא [...]

תן ללקוח להרגיש בבית

כיצד לייעל את פגישת המכירה מול הלקוח? טיפים שיסייעו לעודד את הלקוחות לשפר את ההגנות הביטוחיות כולנו מכירים את המתח שיש בפגישות יעוץ ומכירה, אנחנו יודעים שבסוף הפגישה נבקש כרטיס [...]

חווית לקוח – הסטנדרט החדש.

בשנים האחרונות הלקוח כבר לא מסתפק רק בשירות טוב מצד סוכן הביטוח, אלא מחפש חוויית לקוח | איך מספקים ללקוח חווייה חיובית? עד השנים האחרונות סוכני ביטוח האמינו כי אם [...]

בין שינוי דיעה לשינוי התנהגות

ההנחה של סוכן הביטוח שאם יסביר מספיק טוב את הפוליסה, הלקוח ישתכנע לרכוש אותה - מתנפצת על סלעים רבים בדמות התנגדויות מצד הלקוח אנחנו חיים בעידן המאופיין בהצפת והפצת כמויות [...]

בחזרה לעתיד

אלה הם זמנים לא ברורים בשוק העסקי, מצד אחד אנחנו מנסים לחזור לשגרה ומאידך – לעולם לא נוכל לחזור לשגרה שהייתה כאן לפני. נחזור מעט לאחור – בחודשים האחרונים מתמודדת [...]

איך תזהה את הלקוח שעומד מולך?

  היכולת שלנו לנהל מערכות יחסים אישיות ומקצועיות ולהתנהל בחיי היומיום שלנו שונה מאחד לשני. סגנון התקשורת שלנו הוא זה שמוביל וקובע איך אנחנו אוהבים להעביר ולקבל מידע והוא משפיע [...]

עבור למעלה