אם נוציא לרגע את הראש ונקודת המבט היומיומית ונתבונן על העשייה של עולם הביטוח והפיננסים, נגלה שיש גורם משותף אחד לכולם, כולנו מתפרנסים מניהול מערכות יחסים, בהתחלה, באמצע ובסוף זה הכל אנשים.
אם תסכימו לכמה דקות לנקודת המבט הזאת, בוודאי גם תסכימו להנחת הבסיס כי מי שמנהל מערכות יחסים באופן מיטבי מצליח לעשות יותר תפוקה בפחות משאבים או במילים פשוטות יותר כסף בפחות מאמץ.
מנגד, אלו אשר נוטים להתחכך, לריב, להתעמת, להיות צודקים, משיגים תוצאות בשיניים, מתקשים וחווים חוויה של מאבק יומיומי.

בואו נסקור יתרונות מרכזיים לניהול מערכות יחסים איכותיות:
• פותח דלתות בממשקים בקלות וללא מאמץ.
• אנשים רוצים לסייע לכם בכל דרך שיוכלו ולרוב ללא בקשת תמורה חומרית.
• תצליחו לסגור יותר עסקאות בקלות.
• תקבלו לידים של חבר מביא חבר באופן קבוע.
• תחוו את עצמכם כמשמעותיים וכאלה שמביאים ערך לסביבה.
• תהיו בזוגיות בריאה, בטוחה, בתקשורת זוגית טובה ומעצימה.
• תנהלו מערכות יחסים משמעותיות עם הילדים, האחים והאחיות, ההורים, השכנים, המוכר בחנות והמלצר בבית הקפה. כמה כיף להיות בטוב.
אז למה לא כולנו זורמים במערכות היחסים?
ברמה הכי בסיסית וקדמונית, טבע האדם לשרוד, להגן על הגורים. האגו שלנו בתוך המיינד מכניס לנו רעיונות ואמונות השרדותיות וגורם לנו באופן לא רציונאלי לקבל החלטות שבהן אנחנו מפסידים מראש ובלבד שגם הצד השני יפסיד לצידנו.

רבים מאיתנו משקיעים זמן רב, אנרגיה ומשאבים בהסתרת מחשבות מסויימות, פחדים פנימיים, רבים מסגלים התנהגויות מרצות ועושים הרבה כדי להימנע מעימותים.

המקום הראשון שמשמש כציר מרכזי בסיפור חיינו הוא המרחב בו מתנהלת
מערכת היחסים החשובה בחיינו, היא מערכת היחסים שלנו עם עצמנו.
לעולם מערכות היחסים שלנו עם אחרים לא יהיו טובות יותר ממערכת היחסים שלנו עם עצמנו, לכן, אני ממליץ לכם להשקיע לפחות חצי שעה ביום בעצמכם.
לחקור את הנושא של הקול הפנימי שמבקר ושופט אותנו, הקול הביקורתי, הקול של הפחד, ללמוד איך לחיות איתם, הם לא יעלמו, ללמוד לנשום איתם. ללמוד חמלה עצמית, אמפתיה, קבלת המציאות כפי שהיא מבלי לחלק ציונים להכל.
להבין שכל אחד וההגיון שלו, הגיון זה עניין של אמונות ושכנוע עצמי עמוק ולא מעבר.
אז החליטו השנה על 3 מערכות יחסים שבא לכם להשביח השנה, זה יכול להיות

עם אנשים או עם חומר כמו כסף, עם בן משפחה, הזוג שלכם ותנו שם עבודה, תכניסו לתודעה, תצרבו, תדמיינו את זה מצליח ותעבדו מעבר לאגו, שם נמצאת העשייה האותנטית והאמיתית.
חזקו את האמונה בעצמכם ובכוח עליון כי מי שמאמין לא מפחד.
נפגש בוובינרים הקרובים בקהילת באלאנס בפייסבוק.