מה מבחין בין האריות והלביאות, מלכי הג'ונגל, משאר שרשרת המזון?

מה עובר בראש של המנהיג העסקי?

בטבע, בג'ונגל, האריה והלביאה אוכלים טוב יותר, גם הגורים שלהם, זה בגלל שהם חזקים וחכמים יותר. זו עובדה.

משנה לשנה השטח הפראי מצטמצם, שטחי המרעה הטבעי והציד נעלמים ובמקומם נבנים בניינים, איזורי תעשייה ומכלאות בהם מגדלים בקר למאכל אדם או שדות שלמים לגידול מזון לבעלי החיים שישחטו ויגיעו למדפי הסופר עבור בני האדם, בעלי החיים שלא יסתגלו, נכחדים משנה לשנה, פחות מים, פחות מזון זמין, פחות חופש תנועה, פחות שורדים. האריה והלביאה אוכלים טוב יותר.

בג'ונגל העיסקי בו חיים אנשי הביטוח, פעם היה כיף, מעט עבודה כדי לצוד, המון מזון זמין, עמלות גבוהות ונדיבות, מעט רגולציה, פשוט שפע.

ככל שחולפות השנים, הרגולטור מצמצם את שטחי הציד והמרעה של הסוכנים, מוריד סוגי מזון שניתן לצוד ובכללי ככל שחולף הזמן יש יותר צורך בהסתגלות, גמישות מקצועית ואלסטיות תודעתית.

אז מה מבדל את האריות והלביאות מלכי הג'ונגל משאר שרשרת המזון? מה עובר בראש של המנהיג העסקי? במאמר הזה תקבלו הצצה עמוקה אל הסודות והכי חשוב תוכלו ליישם אותם ממש החל מעוד כמה דקות, הבחירה בידכם!

בעיני, עצמאי בשטח הוא אדון לעצמו, לזמן שלו, לכסף שלו, למאגר הלקוחות ולכן הוא בן חורין חופשי ומשקיע את מירב האנרגיה והמשאבים באנשים, מקומות ודברים שמקדמים אותו לאיכות חיים גבוהה יותר מיום ליום.

להיות עצמאי בשטח זה לחיות חיים בעלי משמעות ויעוד. לעשות טוב לעצמך ולאחרים.

מה מנסים להשיג כשחיים כעצמאי בשטח?

חירות, התפתחות, שלום פנימי, ביטחון, יציבות, וודאות, מעמד, שייכות, זרימה בין קבלה לנתינה.

במהלך השנים בהן אני מלווה ומסייע לאנשים להגיע לעצמם ולהצלחות, זכיתי ליהנות מתהליכים משותפים עם אנשים בעלי אופי של אריות ולביאות, גם מנהלים בכירים וגם עובדים בתחילת דרכם, זה לא עניין של טייטל, זה עניין של State of mind, עבודה עצמית יומיומית, מנקים את התודעה ואת הפנימיות, מלטשים את העדשות דרכן הם מפרשים את המציאות החיצונית, מגוונים את התכנים שהם צורכים, מקפידים להכיר אנשים חדשים כל שבוע, האנשים הללו בתנועה, זזים כל הזמן, הרדאר שלהם פתוח לקבלה ונתינה, הם לא מתנצלים על היותם מי שהם, בהחלט אינם מושלמים אך מרגישים נוח בסך הכל עם הפגמים הפנימיים של עצמם, הם יודעים שרוב הנסיונות שלהם יכשלו ולכן מנסים שוב ושוב עד שקוטפים הצלחות, הקשיים מאתגרים אותם ובמקום להיכנס לדיכאון הם מפעילים מין גנרטור פנימי ומחפשים לכל בעיה פתרון.

זיהיתי כי יש 3 "משאבים" וחומרי גלם בהם שולטים המנהיגים העסקיים:

  • ניהול מחשבות ורגשות.
  • ניהול הקשרים ומערכות היחסים.
  • חתירה למגע, יוזם מגעים רלוונטיים לפיתוח עסקי. שיחות שימור והעמקת הקשר עם הלקוחות הקיימים.

מה עובר להם בראש? אילו אמונות בסיס מקובעות על קיר תת המודע שלהם?

  1. רק להיום אני יכול הכל או כל יכול. ברור לכולנו שזו אמת מאד סובייקטיבית אך עדיין האמונה הזאת נותנת הרבה רוח במפרשים כשקשה וצריך את האקסטרה פוש.
  2. מציאות של עובדות- חיים את הנתונים שלהם, יודעים כמה פגישות פרונטאליות, כמה זומים, כמה שיחות מכירה טלפוניות הם עושים, יודעים כמה לידים יש להם במערכת וכמה הזדמנויות להשלמת כיסויים ושיחות על פיננסים, על כסף פנוי ששוכב בפק"מ ומזדקן לאיתו עם תשואה זניחה במיוחד. הוא מתכנן ומנתח, אם לא יודע לעשות זאת בעצמו שוכר יועץ מקצועי חיצוני בכל תחום בו לוקה בחסר.
  3. אסטרטגיית WAZE- מבין כי השינוי הוא הדבר הקבוע היחידי שקיים, הכל משתנה וחולף כל הזמן, אין מה להתלהב מדי בעסקה גדולה וגם אין מה להיכנס לדאון אחרי שבוע בלי סגירות, הכל זמני ומשתנה כל הזמן. יודע לזהות כאשר קיים פער בין המציאות הפנימית שלו למציאות העובדתית החיצונית ולחשב מסלול הגעה מחדש. אגו נמוך מהבחינה של המוכנות לקבל שטעיתי ולתקן מבלי להצטדק, לתרץ ולהתעקש להמשיך לעשות משהו שלא עובד.
  4. רוכש מיומנויות של "איך". לומד מכירות, לומד על הכיסויים והתוכניות, לומד פיננסים, קורא מגזינים מקצועיים, עושה סימולציות, נרשם קבוע להכשרות וקורסים להעשרה והעצמה, צופה בהרצאות בפלטפורמת טד לדוגמא, מקפיד לקרוא את הידיעות היומיות והכותרות החשובות בעדיף תקשורת, מחובר לקהילות ולקבוצות, מחפש דרכים לתת ולהיות בעל ערך ומשמעות. לומד כדי ללמד.
  5. סוד כמוס- אריה.לביאה. עושים עוד אחד ליום, הם פועלים בשיטת העוד קצת, הם באים קצת לפני כולם, נשארים קצת אחרי כולם, מקשקשים עם האנשים הבכירים בזירה, מתחככים, לא מתנצלים על היוזמה שלהם, מובילים בשאלות, שואלים שאלות ישירות כמו- "איך לדעתך אנחנו יכולים לשתף פעולה בין העסקים שלנו כדי שנרוויח יותר?"הם מקפידים לבקש מהלקוחות לידים, הם מניעים לסגירה בפגישה הראשונה, מקפידים לקבל כדי לתת ולא לתת כדי לקבל. הם מחליטים מראש מה הם רוצים להשיג במפגשים ובפועל משיגים יותר מעצם זה שקבעו לעצמם מטרות.

לסיכום,האריה או הלביאה מסרבים להתפשר עם נסיבות שאינן מוצאות חן בעיניהם, הם בעצם רואים בנסיבות החיים או המקרה העסקי דבר שניתן לשנותו לטובתם האישית או העסקית באופן שיטיב גם עם הצד השני ופועלים כפי שתיארתי בחמשת הסעיפים הנ"ל.

 

איך מתחילים להיות אריה.לביאה?

אנחנו חיים על ציר של זמן, הזמן קבוע אבל אנחנו מתכלים מרגע לידתנו, אלופים מבינים את העניין הזה ומתייחסים לציר הזמן בכבוד וביראה, המוטיבציה הגבוהה שלהם היא לייצר כמה שיותר שעות של פנאי, לצוד בכמה שפחות מאמץ עם האימפקט הגבוה ביותר על ציר הזמן, קצת יותר כמו צלף מאשר חייל שיורה צרורות.

הניתוח הראשון שהם עושים הוא, כמה זמן יש לי לשחק?

כמה ימי עסקים יש החודש? כמה לידים יש לי במחסנית? כמה פגישות אני צריך לתאם? כמה מתוכן באמת יתקיימו מנסיוני? כמה יסגרו? מה שווי פוליסה ממוצעת שלי? אז כמה עסקאות אני צריך לסגור כדי לעמוד ביעד? כמה זמן זה יקח לי? האם היעד ריאלי? איך אני יכול לנצל את זמנם של אחרים כדי לפנות לעצמי זמן יקר?

לומדים את המגרש עליו אתם משחקים, מה החוקים, מה מותר, מה אסור, מה לא אסור ועדיין לא הוגדר?

מה החוקיות, מי השחקנים שלצידי ומי המתחרים מולי, האם אני יכול להתחבר למתחרים ושיחד נשיג לעצמנו יותר מאשר אם היינו פועלים אחד נגד השני?

להיות מומחה- לשלוט במחירי שוק, מצב שוק, שינויים רגולטוריים, תחרות, הרגלי צריכה משתנים ועוד.

מה עושים כדי שזה יצליח:

  • חיים את משפך ההזדמנויות 24/7. איזה הצעות פתוחות, הזדמנויות, זרעים שזרעתם בשלב מוקדם יותר, בדיקת דופק לשת"פים עם גורמים משפיעים בסביבתכם.
  • עבודה מנטאלית, זיהוי הנקודות החלשות אצלי, יצירת ניצחונות מזעריים ופרגון עצמי. ללכת לסדנא, ללכת למטפל.ת, לעשות מדיטציה, לטייל בטבע, ללכת לנשום בים, לשמוע מוסיקה מרגיעה לפני השינה.
  • מומחה- להתחכך באנשים, מקומות ודברים להרחבת התודעה שלי כמומחה. לכתוב מאמרים, לצלם וידאו, לכתוב חוברת טיפים, להגיב בפורומים מקצועיים, להתנדב.
  • ניתוח אינסופי של צרכים אמיתיים- להפסיק לנאום את הנאום השחוק ולהתחיל להקשיב למנגינות מקצועיות חדשות, לזרום עם השינוי, לקבל שאני חלק מהטבע, אם לטבע יש 4 עונות אז גם לי, מתפתח כמו עץ, חוטף בדרך אבל מתקדם כל יום לעוד יום אחד, לומד את הצרכים של הסביבה מתוך הקשבה נטולת ביקורת ושיפוטיות.
  • מחפשים את הדרך לאהבה עצמית, החל מהיום, מהרגע הזה, מבינים שאתם המרכז, הקווארץ הוא התדר שלכם, אם תחשבו כמו אריה.לביאה המציאות תיישר קו איתכם

ממה להזהר בדרך?

  • חוסר אמונה.
  • בכיינות יתר.
  • טרצת נפוצה.
  • בזבוז זמן על שטויות.
  • רכילויות!!!!!
  • רמת אגו גבוהה.
  • השוואות לאחרים במקום להשוות לעצמי.
  • התעסקות יתרה בעולם העבר ובעולם של מה שאין.

 

כדי להמשיך להתפתח, אני מזמין אתכם להיות חברים בקהילה שלי, מצאו אותנו בפייסבוק

קהילת באלאנס לסוכני ביטוח+