ארז שלו מציג כלי אסטרטגי שיסייע לסוכנים 'למלא אולמות'

הסטטיסטיקה שלי מלמדת לאחר ששאלתי אלפים מכם, כמה פגישות מכירה את.ה מקיים בשבוע, הממוצע נע סביב 2-4 פגישות. כשנשאלו מדוע לא מקיימים יותר פגישות, עונים בחצי חיוך חצי כאב, אין לידים…ואין לי עם מי להפגש כפוטנציאלים חדשים.

כולנו חווים את הקושי בייצור של פגישות מכירה.

אנחנו נתקלים בקושי לקבל לידים חדשים, חלקכם קונים לידים בכסף רב ומייצרים אחוז פגישות שלא משביע את רצונכם.

וזוהי רק ההתחלה, אחרי שהתאמצתם כל כך, הבקשה הבאה מהלקוח היא לקבל את הר הביטוח והמסלקה הפנסיונית על מנת שנוכל לייעץ ולתת ערך.

במאמר הזה אני משתוקק לתת לכם כלי אסטרטגי מהמעלה הראשונה, כלי שיסדר לכם די בקלות 20 מסלקות ו 20 הרי ביטוח חדשים, כל חודש, כן, ממש ככך, ללא עלות כספית מצידכם.

איך?

מינוף זמן.

אם שלמה ארצי היה צריך לשיר לנו אחד אחד, הוא היה פושט רגל, אז הוא ממלא אולמות.

גם אתם.ן יכולים "למלא אולמות".

הרעיון הזה מיושם כבר על ידי מעט סוכנים שלימדתי ומדווחים על פריון מאד גבוה במיוחד לאור השקעת הזמן המועטה.

אז מה אני מציע לכם לעשות?

צלצלו ל20 לקוחות קבועים שלכם, שמכירים אתכם, אוהבים ומעריכים.

הזמינו אותם להרצאת זום/פרונטאלית קצרה, בת 30-45 דקות. כל זוג מביא איתו 2 זוגות נוספים שלא מכירים אתכם. בהמשך המאמר מצרף לכם תסריט שיחה להזמנת הקהל. בהרצאה דברו על מה שמדליק לקוחות כמו למשל :

10 הטעויות הנפוצות ביותר של זוגות נשואים ביחס לפנסיה וכיצד להימנע מהן.

5 המפתחות להצליח למקסם את קרן הפנסיה לשכירים/עצמאיים.

3 תובנות ששוות לכם בין אלפי לעשרות אלפי שקלים עד הפנסיה.

5 מיתוסים שחייבים לנפץ על ההבדלים בין ביטוח פרטי לביטוח בקופ"ח.

סודות הפק"מ של הבנקים, כל מה שהבנק לא רוצה שתדעו…פק"מ מול מוצרי חסכון של חברות הביטוח- לרוב מניב מאות אחוזים יותר מהבנק.

 

אלו רק מספר דוגמאות כדי לגרות לכם את הדמיון והיצירתיות, כל אחד שידבר על מה שהוא מתחבר.

ואם אני לא יודע להחזיק קהל 30-45 דקות?

זה פשוט, בקשו מהמפקח שלכם שירצה גם בחלק מהזמן, בקשו מ 2-3 לקוחות לדבר 2 דקות על חוויית השירות שהם מקבלים מכם כסוכן, תנו להם לצפות בכתבה מעניינת עד 3-4 דקות מתכניות בנושא כלכלה, יש מלא כאלה.

בסוף ההרצאה שלכם הקהל שצפה מקבל מכם הטבה מיוחדת, ההטבה היא ניתוח והמלצות של הר הביטוח ושל המסלקה הפנסיונית ל 2 בני הזוג על חשבונכם.

20 לקוחות, כל אחד מזמין 2 זוגות, זה פוטנציאל של 80 צופים בקהל, גם אם רק חצי יבואו זו הצלחה מסחררת.

להלן התסריט האופטימאלי להזמנת הלקוחות:

סוכן: "הי ליאור, מה נשמע?

לקוח: הכל בסדר, תודה רבה…

סוכן לאחר סמול טוק קצר: אני ממש שמח לשמוע, תשמע ליאור, אני מצלצל אליך היום כדי להזמין אותך ועוד 2 זוגות חברים שלך להרצאה מעניינת, גם נותן בה ערך וגם נותן בה הטבה ששווה המון לחברים החדשים, זו הרצאה שנולדה מזה ששמתי לב שלקוחות טועים הרבה פעמים את אותן טעויות שבסוף גם עולות להם ביוקר וגם לא תמיד נותנות מענה טוב לצרכים שלהם וזה סתם חבל ופוגע בהם, ככה אני פוגש כל חודש הרבה לקוחות בהרצאה ופותר להם את העניין בקלות. אני גם עושה את זה גם כי שמתי לב שרוב האנשים שקיבלו ממני המלצות בעקבות הניתוח שעשיתי להם בהר הביטוח והמסלקה הפכו להיות לקוחות שלי ואני מייצג אותם מול הגופים הפיננסיים והביטוחים.

אז תגיד, כשאתה מריץ בראש את האנשים מהמעגל חברים הקרוב, איזה 2 זוגות הכי בא לך לפנק בהרצאה שתחסוך להם טעויות?