סדנאות
בזירת העסקים של ימינו הלקוחות הם בעלי ידע רב ונגישות גבוהה למידע מה שמגדיל באופן משמעותי את מעורבות הקניה שלהם מצד אחד ואת הקושי ביצירת נאמנות מהצד השני. קיימת חשיבות רבה ליכולות מכירה איכותיות ודרישה גוברת למתן שירות אישי ואפקטיבי. על מנת לבצע זאת יש צורך הן באימוץ תפיסות שירותיות והן ברכישת מיומנויות מכירה. האתגר העומד בפני המנהלים הוא להמשיך להניע את העובדים למצויינות בשוק מאד תחרותי.
אנחנו גורמים לדברים לקרות!
במחלקת הסדנאות של באלאנס תוכל למצוא מגוון רחב של סדנאות בנושא מנהיגות, פיתוח מנהלים, מכירות, שירות, חשיבה עסקית ועוד…
בסדנאות חווייתיות ומאפשרת שיתוף מלא של המודרכים. במהלך הסדנאות יקבלו המשתתפים כלים פרקטיים ואפקטיביים שיאפשרו להם להתמודד בצורה טובה יותר עם אתגרי הניהול, שירות ומכירה.
"הסדנאות נבנו בשיתוף המנהלים , הותאמו לצרכי הלקוחות והועברו בשיטות וכלים שזוכות לשבחים.
מעבר לרעיונות , לתכנים המועברים והמטרות להשגה, הצליח ארז לרדת ל"נבכי נשמתם" של אנשי המכירות, לעמוד על החולשות והחוזקות , לתת את הטיפים הנכונים ובצורה האובייקטיבית ביותר.
אוכלוסיות אלה עברו פעילויות הדרכה רבות וציינו זאת כיוצאת דופן ופרקטית."
"לאחרונה סיימנו בהצלחה את קורס פיתוח המנהלים. התגובות החיוביות שקיבלנו במהלך כל הקורס ובסיומו משקפות וממחישות את החוויה יוצאת הדופן שעברו המשתתפים הן בפן המקצועי והן בפן האישי.
בדרכך הייחודית ארז, הטבעת את חותמך, עוררת השראה וחוללת בחייהם המקצועיים והאישיים שינוי משמעותי. הצלחת להיכנס לתוככי נפשם של העובדים, להרגיש אותם, לגעת בהם ותוך כך להתאים את הכלים לצרכים האישיים של כל אחד ואחת מהם.
המשתתפים עברו תהליך מפרה והם יצאו מהקורס הזה עם ארגז כלים עשיר, מוטיבציה, רצון ויכולת להעביר את הידע שלהם הלאה, לבצע שיפורים בארגון ולקדמו. לא היינו יכולים לעבור את התהליך הזה בלעדיכם."
במשך מספר שנים אנו נעזרים בשירותיהם המצוינים של ארז שלו ודודי בורבה – חברת "באלאנס" .
כיועצים חיצוניים ל"מלונות דן" הם "תפרו" עבורנו הדרכות בהתאם להגדרות הצרכים ולפרופיל העובדים / מנהלים הנדרש .
העבודה המשותפת כללה תחומי מכירות, שרות, מיומנויות ניהוליות ועוד והועברה הן להדרכות רוחב חוצות ארגון והן לפורומים מקצועיים ממוקדים.
לאור משובי המשתתפים והתוצאות בפועל ממליצה בחם על שרותיהם.
ליוכי היקרה,
רצינו להודות לך על הרצאה פרונטאלית לא רגילה, אלא על רב-שיח בינך לבין הקבוצה,
המשתתפים נחשפו בפניך, חייכו, צחקו ואף הפנימו כיצד לשפר את ההתקשרות בינם לבין הסובבים אותם.הסדנה ניתנה במקצועיות וידע ראויים להערכה ועוררה עניין רב בקרב חברי הצוות.
הרעיונות שהועלו על ידך נתנו לנו הרבה
"חומר למחשבה".
נשארנו עם טעם של עוד מקווים שניפגש בשנית..
מוקירים
צוות מחלקת מכירות
מוקד אמון