כוח הערכיות, כוח ההזדהות, כוח הסמכות, כוח המקצועיות, כוח החברתיות. במהלך המפגש נכיר, נחקור, נבין ונתרגל את חמשת הכוחות בניהול המשפיעים על אופן ביצוע המשימות בצורה האפקטיבית ביותר. התנהגות נחשבת מקור כוח רק בתנאי שהעובדים תופשים אותה ככזאת. למשל, מנהל יכול להעריך את עצמו כמקצוען, אבל עובדיו אינם תופשים אותו ככזה אז מקור הכוח – מקצועיות אינו משיג את מטרתו, בעצם אינו נחשב מקור כוח בעיני העובדים. במהלך המפגש נכיר, נחקור, נבין ונתרגל את חמשת הכוחות בניהול המשפיעים על אופן ביצוע המשימות בצורה האפקטיבית ביותר.