השוק העסקי התחרותי מציב בפנינו אתגרים רבים המחייבים אותנו ליצירתיות ולמתן מוצר המספק פתרון מלא ללקוח. הסדנה מתמקדת בקשר ההדוק בין הלקוח ומניעי הקניה שלו לבין המוצר כנותן תועלת ופתרון מקסימאלי. הצגה פרונטאלית של  תהליך השיחה המורכב מ-4 שלבים- כימיה ותחושת שייכות/ איתור צרכים ורצונות למוצר וגם צרכים רגשיים של הצד השני / העצמת הפתרון/ קריאות לסגירת עסקה. נלמד כיצד לייצר את הכימיה עם הצד השני, לבנות אמון, כבוד ושייכות. נלמד לבחון את צרכי הלקוח, לשאול שאלות פתוחות / סגורות/ מעוררות. להתאים את הפתרון שיש לנו בארגון כאולטימטיבי וכנותן מענה מלא לצרכי הלקוח וכן סגירת מעגל טיפול. הקניית כלים ומיומנויות שירות ומכירה מתקדמות על מנת לשפר את יכולות הסגירה שלנו מאינטראקציות מכירה.