תקשורת בין אישית היא הבסיס לכל אינטראקציה אנושית, החל מרמת המיקרו ועד לרמת המאקרו. כל מנהל, איש שירות לקוחות או איש מכירות טוב יודע: גם העסקה הגדולה ביותר מתחילה מהאינטראקציה הבין אישית, מהג'סטות הקטנות, מהרמזים הבלתי מילוליים, ומהדבר החמקמק הזה שנקרא כימיה.

חלק חשוב בתקשורת בין אישית הוא כמובן שפת הגוף של המשתתפים. שפת גוף היא לא פחות חשובה מהשפה המילולית, ויכולה לומר לנו הרבה על אדם, תחושותיו, רגשותיו, מצב רוחו, המוטיבציה שלו, מניעיו, ועוד דברים רבים וחשובים שלא יסולאו בפז, ושלא תמיד נוכל לדעת אותם אם נתמקד רק ברובד המילולי.

אז איך אפשר לקרוא אנשים?

באמצעות הרצאה על שפת גוף תוכלו לקבל כלים חשובים אשר יאפשרו לכם לקרוא את הסימנים הבלתי מילוליים של האנשים איתם אתם באים במגע בעולם העסקי, השירותי והניהולי, ובכך לסגל לעצמכם יתרון משמעותי על פני המתחרים שלכם.

כאשר תדעו איך לקרוא אנשים לפי שפת גוף תוכלו להבין לעומק את המניעים שלהם, לנתח באופן יעיל מצבים חברתיים, לדעת מה המוטיבציה של אותם אנשים, וכך להניע אותם לתוצאה האופטימאלית ביותר עבורם ועבורכם, ולגרום להם לשתף אתכם פעולה.

אבל לימוד של שפת גוף אינו מסתכם רק במתן כלים לפירוש נכון של אלו העומדים מולכם, אלא גם במתן כלים חיוניים לשימוש נכון של שפת גופכם שלכם. בעמדת ניהול, שירות ומכירה, לא אחת אתם נדרשים להעניק פרזנטציות מסוגים שונים. זו ההזדמנות שלכם להציג את האג'נדה שלכם ולנסות למכור אותה לאנשים שעומדים מולכם. שימוש נכון בשפת הגוף שלכם, והעברת מסרים חזותיים באופן האופטימאלי, הם צעד חיוני ונחוץ אשר יתרום לשיוף מיומנויות הפרזנטציה שלכם ולהצלחה העסקית שתתלווה אליהן.

רוצים לקחת חלק בהרצאה על שפת גוף? מעוניינים לשפר את יכולות המכירה שלכם וללמוד "לקרוא" טוב יותר את הלקוחות העומדים מולכם? קבוצת באלאנס, המתמחה בהנחיה ובפיתוח הדרכות בעולמות המכירה, היא הכתובת הנכונה לפנות אליה. החברה מציעה לכם מגוון קורסים וסדנאות, המתמקדים הן במכירה והן בשירות. לפרטים, צרו קשר בטלפון 050-2229212