כיצד להפוך המיומנות,
המקצועיות והאישיות שלכם
להגשמה

ולהוביל לתוצאות אפקטיביות יותר

logo-balance-biz

סדנאות, הרצאות, ייעוץ ופיתוח עסקי לחברות וארגונים.

פעילות זו מתמקדת בכל דרגי ההנהלה( מנהלים בכירים וסגל זוטר)  והעובדים בארגונים ובחברות ומספקת להם פתרונות ייעוץ והדרכה בכל הקשור למיומנויות רכות: שגרת הניהול, המנהל כמאמן, חשיבה חיובית, ניהול מו”מ, פרזנטציה עסקית, סגנונות תקשורת, מודלים למכירה, מודלים לטלמיטינג, טכניקות לטיפול בהתנגדויות, ניהול תיקי לקוחות אסטרטגיים ועוד…

אנו מאמינים שכדי להגיע לתוצאות הנדרשות יש צורך ב – 

  • שותפות מלאה בתהליכי איתור הצרכים, בניית תכנית הדרכה וליווי, ביצוע ההדרכות בפועל והטמעה.
  • שינוי תפיסתי וגיבוש תפיסת מצליחנות ומצויינות פנימית אצל המודרכים.
  • מתן כלים פרקטיים ואפקטיביים מהחדשניים ביותר בעולם ההדרכה.
  • בניית ערכות הטמעה לתהליכי Train the trainer –
  • תרגולים ומפגשי אימון להטמעת הידע בארגון ובצוותים המודרכים.
  • הדרכות חווייתיות המאפשרת שיתוף מלא של המודרכים.

הקבוצה מלווה באופן שוטף  את החברות הגדולות והמוכרות במשק כגון: בנק לאומי, הוט, רשת מלונות דן, טלדור, מגדל, הראל, ups, בזק בינלאומי, מימון ישיר, ביטוח ישיר, כללית, טבע, קוקה קולה, פלאפון, אוסם, שטראוס עלית, קבוצת פוקס, יונידרס, זאפ גרופ, טריגו נדל”ן, ג’פניקה ועוד.

הפתרונות מוצעים במגוון צורות וסגנונות כגון הרצאות, סדנאות, ימי גיבוש ו-ODT, האזנות וימי מרתון.

על פי הדרישות והצרכים ניתן גם לגבש פתרונות בהתאמה אישית.

סדנאות

בזירת העסקים של ימינו הלקוחות הם בעלי ידע רב ונגישות גבוהה למידע מה שמגדיל באופן משמעותי את מעורבות הקניה שלהם מצד אחד ואת הקושי ביצירת נאמנות מהצד השני. קיימת חשיבות רבה ליכולות מכירה איכותיות ודרישה גוברת למתן שירות אישי ואפקטיבי. על מנת לבצע זאת יש צורך הן באימוץ תפיסות שירותיות והן ברכישת מיומנויות מכירה. האתגר העומד בפני המנהלים הוא להמשיך להניע את העובדים למצויינות בשוק מאד תחרותי.

אנחנו גורמים לדברים לקרות!

במחלקת הסדנאות של באלאנס תוכל למצוא מגוון רחב של סדנאות בנושא מנהיגות, פיתוח מנהלים, מכירות, שירות, חשיבה עסקית ועוד…

בסדנאות חווייתיות ומאפשרת שיתוף מלא של המודרכים. במהלך הסדנאות יקבלו המשתתפים כלים פרקטיים ואפקטיביים שיאפשרו להם להתמודד בצורה טובה יותר עם אתגרי הניהול, שירות ומכירה.

מכירות

השוק העסקי התחרותי מציב בפנינו אתגרים רבים המחייבים אותנו ליצירתיות ולמתן מוצר המספק פתרון מלא ללקוח. הסדנה מתמקדת בקשר ההדוק בין הלקוח ומניעי הקניה שלו לבין המוצר כנותן תועלת ופתרון מקסימאלי. הצגה פרונטאלית של  תהליך השיחה המורכב מ-4 שלבים- כימיה ותחושת שייכות/ איתור צרכים ורצונות למוצר וגם צרכים רגשיים של הצד השני / העצמת הפתרון/ קריאות לסגירת עסקה. נלמד כיצד לייצר את הכימיה עם הצד השני, לבנות אמון, כבוד ושייכות. נלמד לבחון את צרכי הלקוח, לשאול שאלות פתוחות / סגורות/ מעוררות. להתאים את הפתרון שיש לנו בארגון כאולטימטיבי וכנותן מענה מלא לצרכי הלקוח וכן סגירת מעגל טיפול. הקניית כלים ומיומנויות שירות ומכירה מתקדמות על מנת לשפר את יכולות הסגירה שלנו מאינטראקציות מכירה.

אחת הדרכים החזקות והטובות ביותר לפתח מערכות יחסים ארוכות טווח, מבוססת על היכולת להכיר בסגנון התקשורת האישי שלנו, ובמקביל לזהות במהירות את סגנון התקשורת של האחר, נלמד איך לזהות מה מניע כל לקוח ואיך בהתאמת הסגנון שלי אוכל להגיע לתוצאות אפקטיביות יותר. יחסים בין אנשים זה שם המשחק -התקשורת הבינאישית שלנו מושפעת מיכולתנו להבין מצבים חברתיים, לנתח ולפרש אותם .כל אחד מאיתנו חושב ומדבר בשפה שונה. נכיר את הטיפוסים, את האופי שלהם, כיצד להניע אותם ולא פחות חשוב כיצד להוביל אותם לתוצאות האפקטיביות ביותר עבור הארגון שבו אנחנו פועלים.
מהי התנגדות, כיצד נוצרת אצל בני האדם, מדוע אנשים נוטים להתנגד והאם גם אנו כמייצגי הארגון בו אנו עובדים “חוטאים”, בהתנגדויות פנימיות אשר מקשות עלינו בהשפעה על הצד השני ? אם כן…מה עושים? במהלך הסדנא נעבור נלמד לזהות האם ההתנגדות היא אמיתית או מזוייפת ונעבור על טכניקות לטיפול בהתנגדויות.
מיומנויות הפרזנטציה העסקית- לא אחת אנחנו נדרשים לעמוד ולהציג את עצמנו/מוצר/ שרות שלנו בפני לקוחות פוטנציאלים. בזמן הקצר שיש לנו – כדאי שנעשה את זה נכון! הכלי החשוב ביותר שיש לנו הוא כישורי התקשורת הבין אישית שלנו שמתבססת הן על יכולות ורבליות והן על אמצעים חזותיים, בלתי מילוליים, אשר קובעים במידה רבה את היכולת שלנו להניע את הצד השני לשתף איתנו פעולה. בהרצאה זו נגדיר את מטרות הפרזנטציה העיסקית ונציג מודלים לפרזנטציה אפקטיבית שתסייע לנו להעביר את המסר בצורה הטובה ביותר לקידום האינטרס האישי / עסקי שלנו.
משא ומתן הוא חלק בלתי נפרד מהתפקיד שלנו. ניהול משא ומתן אפקטיבי שבו שני הצדדים יוצאים בתחושת ‘ניצחון’ דורש מיומנות רבה. משא ומתן שנעשה בצורה טובה ומקצועית מאפשר לנו להגדיל את יכולות המכירה טוב יותר ומסייע לנו לשמור על מערכת יחסים טובה עם הצד השני איתו אנחנו מנהלים דיאלוג לאורך זמן רב. יכולת המשא ומתן טמונה בכך שהיא איננה עוסקת רק בדינמיקה הגלויה בניהול משא ומתן, אלא שהיא מדגישה גם את ההיבטים החבויים של משא ומתן ונותנת מענה על שאלות רבות כמו: מהם הגורמים המשפיעים על התהליך וגורמים להצלחתו או לכישלונו? מדוע משא ומתן מסוים מסתיים בהסכם ואחר מסתיים במבוי סתום? מדוע נושאים ונותנים אינם מצליחים להגיע להסכם גם כאשר יש ביניהם “תחום הסכמה”? כיצד יש להבין את האסטרטגיות והטקטיקות הננקטות בתהליכי משא ומתן? נקנה ידע, טכניקות וטקטיקות המסייעות בניהול מצבי משא ומתן שונים תוך שימוש בכלי חשיבה חדשים באופן מודע ושיטתי.
במהלך הסדנה ניתן כלים וטכניקות לטיפול בהתנגדויות באיסוף לידים ונקיים סימולציות.

*פיתוח מנהלים

שירות

אחת הדרכים החזקות והטובות ביותר לפתח מערכות יחסים ארוכות טווח, מבוססת על היכולת להכיר בסגנון התקשורת האישי שלנו, ובמקביל לזהות במהירות את סגנון התקשורת של האחר, נלמד איך לזהות מה מניע כל לקוח ואיך בהתאמת הסגנון שלי אוכל להגיע לתוצאות אפקטיביות יותר. יחסים בין אנשים זה שם המשחק -התקשורת הבינאישית שלנו מושפעת מיכולתנו להבין מצבים חברתיים, לנתח ולפרש אותם .כל אחד מאיתנו חושב ומדבר בשפה שונה. נכיר את הטיפוסים, את האופי שלהם, כיצד להניע אותם ולא פחות חשוב כיצד להוביל אותם לתוצאות האפקטיביות ביותר עבור הארגון שבו אנחנו פועלים.
מהי התנגדות, כיצד נוצרת אצל בני האדם, מדוע אנשים נוטים להתנגד והאם גם אנו כמייצגי הארגון בו אנו עובדים “חוטאים”, בהתנגדויות פנימיות אשר מקשות עלינו בהשפעה על הצד השני ? אם כן…מה עושים? במהלך הסדנא נעבור נלמד לזהות האם ההתנגדות היא אמיתית או מזוייפת ונעבור על טכניקות לטיפול בהתנגדויות.
מיומנויות הפרזנטציה העסקית- לא אחת אנחנו נדרשים לעמוד ולהציג את עצמנו/מוצר/ שרות שלנו בפני לקוחות פוטנציאלים. בזמן הקצר שיש לנו – כדאי שנעשה את זה נכון! הכלי החשוב ביותר שיש לנו הוא כישורי התקשורת הבין אישית שלנו שמתבססת הן על יכולות ורבליות והן על אמצעים חזותיים, בלתי מילוליים, אשר קובעים במידה רבה את היכולת שלנו להניע את הצד השני לשתף איתנו פעולה. בהרצאה זו נגדיר את מטרות הפרזנטציה העיסקית ונציג מודלים לפרזנטציה אפקטיבית שתסייע לנו להעביר את המסר בצורה הטובה ביותר לקידום האינטרס האישי / עסקי שלנו.
עד השנים האחרונות חברות וארגונים האמינו כי אם הם יתנו שירות טוב ללקוחות, אלה יהיו מרוצים ויחזרו פעם נוספת. בשנים האחרונות מחקרים מהעולם מגלים, כי הלקוח כבר לא מסתפק רק בשירות טוב מצד נותן השירות, חווית לקוח היא הסטנדרט החדש. בסדנה נלמד מהי בכלל חווית לקוח ומהם ההבדלים בין שירות לקוחות רגיל לבין יצירת חווית לקוח. נבין מדוע קשה לייצר חווית לקוח, ונבחן יחד חוויות לקוח WOW שעברנו בעצמנו כלקוחות. כדי לייצר חווית שירות, חווית לקוח מדהימה, בראש ובראשונה נבין מה הלקוחות שלנו באמת רוצים, מה השתנה בדרך שבה הם קונים, שבה הם ממליצים לאחרים או והתהליך שגורם להם לחזור שוב או להעדיף את המתחרים.

כל זה קשור לנאמנות לקוחות, אקטיבית ופסיבית ובסדנה נבין איך מייצרים נאמנות אקטיבית. נלמד בסדנה כלים פרקטיים ליצירת חווית לקוח, שמביאה איתה לקוחות מרוצים, משלמים ולאורך זמן.

ניהול

אחת הדרכים החזקות והטובות ביותר לפתח מערכות יחסים ארוכות טווח, מבוססת על היכולת להכיר בסגנון התקשורת האישי שלנו, ובמקביל לזהות במהירות את סגנון התקשורת של האחר, נלמד איך לזהות מה מניע כל לקוח ואיך בהתאמת הסגנון שלי אוכל להגיע לתוצאות אפקטיביות יותר. יחסים בין אנשים זה שם המשחק -התקשורת הבינאישית שלנו מושפעת מיכולתנו להבין מצבים חברתיים, לנתח ולפרש אותם .כל אחד מאיתנו חושב ומדבר בשפה שונה. נכיר את הטיפוסים, את האופי שלהם, כיצד להניע אותם ולא פחות חשוב כיצד להוביל אותם לתוצאות האפקטיביות ביותר עבור הארגון שבו אנחנו פועלים.
מהי התנגדות, כיצד נוצרת אצל בני האדם, מדוע אנשים נוטים להתנגד והאם גם אנו כמייצגי הארגון בו אנו עובדים “חוטאים”, בהתנגדויות פנימיות אשר מקשות עלינו בהשפעה על הצד השני ? אם כן…מה עושים? במהלך הסדנא נעבור נלמד לזהות האם ההתנגדות היא אמיתית או מזוייפת ונעבור על טכניקות לטיפול בהתנגדויות.
מיומנויות הפרזנטציה העסקית- לא אחת אנחנו נדרשים לעמוד ולהציג את עצמנו/מוצר/ שרות שלנו בפני לקוחות פוטנציאלים. בזמן הקצר שיש לנו – כדאי שנעשה את זה נכון! הכלי החשוב ביותר שיש לנו הוא כישורי התקשורת הבין אישית שלנו שמתבססת הן על יכולות ורבליות והן על אמצעים חזותיים, בלתי מילוליים, אשר קובעים במידה רבה את היכולת שלנו להניע את הצד השני לשתף איתנו פעולה. בהרצאה זו נגדיר את מטרות הפרזנטציה העיסקית ונציג מודלים לפרזנטציה אפקטיבית שתסייע לנו להעביר את המסר בצורה הטובה ביותר לקידום האינטרס האישי / עסקי שלנו.
משא ומתן הוא חלק בלתי נפרד מהתפקיד שלנו. ניהול משא ומתן אפקטיבי שבו שני הצדדים יוצאים בתחושת ‘ניצחון’ דורש מיומנות רבה. משא ומתן שנעשה בצורה טובה ומקצועית מאפשר לנו להגדיל את יכולות המכירה טוב יותר ומסייע לנו לשמור על מערכת יחסים טובה עם הצד השני איתו אנחנו מנהלים דיאלוג לאורך זמן רב. יכולת המשא ומתן טמונה בכך שהיא איננה עוסקת רק בדינמיקה הגלויה בניהול משא ומתן, אלא שהיא מדגישה גם את ההיבטים החבויים של משא ומתן ונותנת מענה על שאלות רבות כמו: מהם הגורמים המשפיעים על התהליך וגורמים להצלחתו או לכישלונו? מדוע משא ומתן מסוים מסתיים בהסכם ואחר מסתיים במבוי סתום? מדוע נושאים ונותנים אינם מצליחים להגיע להסכם גם כאשר יש ביניהם “תחום הסכמה”? כיצד יש להבין את האסטרטגיות והטקטיקות הננקטות בתהליכי משא ומתן? נקנה ידע, טכניקות וטקטיקות המסייעות בניהול מצבי משא ומתן שונים תוך שימוש בכלי חשיבה חדשים באופן מודע ושיטתי.
עד השנים האחרונות חברות וארגונים האמינו כי אם הם יתנו שירות טוב ללקוחות, אלה יהיו מרוצים ויחזרו פעם נוספת. בשנים האחרונות מחקרים מהעולם מגלים, כי הלקוח כבר לא מסתפק רק בשירות טוב מצד נותן השירות, חווית לקוח היא הסטנדרט החדש. בסדנה נלמד מהי בכלל חווית לקוח ומהם ההבדלים בין שירות לקוחות רגיל לבין יצירת חווית לקוח. נבין מדוע קשה לייצר חווית לקוח, ונבחן יחד חוויות לקוח WOW שעברנו בעצמנו כלקוחות. כדי לייצר חווית שירות, חווית לקוח מדהימה, בראש ובראשונה נבין מה הלקוחות שלנו באמת רוצים, מה השתנה בדרך שבה הם קונים, שבה הם ממליצים לאחרים או והתהליך שגורם להם לחזור שוב או להעדיף את