
כיצד להפוך המיומנות,
המקצועיות והאישיות שלכם
להגשמה
ולהוביל לתוצאות אפקטיביות יותר
סדנאות, הרצאות, ייעוץ ופיתוח עסקי לחברות וארגונים.
פעילות זו מתמקדת בכל דרגי ההנהלה( מנהלים בכירים וסגל זוטר) והעובדים בארגונים ובחברות ומספקת להם פתרונות ייעוץ והדרכה בכל הקשור למיומנויות רכות: שגרת הניהול, המנהל כמאמן, חשיבה חיובית, ניהול מו”מ, פרזנטציה עסקית, סגנונות תקשורת, מודלים למכירה, מודלים לטלמיטינג, טכניקות לטיפול בהתנגדויות, ניהול תיקי לקוחות אסטרטגיים ועוד…
אנו מאמינים שכדי להגיע לתוצאות הנדרשות יש צורך ב –
- שותפות מלאה בתהליכי איתור הצרכים, בניית תכנית הדרכה וליווי, ביצוע ההדרכות בפועל והטמעה.
- שינוי תפיסתי וגיבוש תפיסת מצליחנות ומצויינות פנימית אצל המודרכים.
- מתן כלים פרקטיים ואפקטיביים מהחדשניים ביותר בעולם ההדרכה.
- בניית ערכות הטמעה לתהליכי Train the trainer –
- תרגולים ומפגשי אימון להטמעת הידע בארגון ובצוותים המודרכים.
- הדרכות חווייתיות המאפשרת שיתוף מלא של המודרכים.
הקבוצה מלווה באופן שוטף את החברות הגדולות והמוכרות במשק כגון: בנק לאומי, הוט, רשת מלונות דן, טלדור, מגדל, הראל, ups, בזק בינלאומי, מימון ישיר, ביטוח ישיר, כללית, טבע, קוקה קולה, פלאפון, אוסם, שטראוס עלית, קבוצת פוקס, יונידרס, זאפ גרופ, טריגו נדל”ן, ג’פניקה ועוד.
הפתרונות מוצעים במגוון צורות וסגנונות כגון הרצאות, סדנאות, ימי גיבוש ו-ODT, האזנות וימי מרתון.
על פי הדרישות והצרכים ניתן גם לגבש פתרונות בהתאמה אישית.
סדנאות
בזירת העסקים של ימינו הלקוחות הם בעלי ידע רב ונגישות גבוהה למידע מה שמגדיל באופן משמעותי את מעורבות הקניה שלהם מצד אחד ואת הקושי ביצירת נאמנות מהצד השני. קיימת חשיבות רבה ליכולות מכירה איכותיות ודרישה גוברת למתן שירות אישי ואפקטיבי. על מנת לבצע זאת יש צורך הן באימוץ תפיסות שירותיות והן ברכישת מיומנויות מכירה. האתגר העומד בפני המנהלים הוא להמשיך להניע את העובדים למצויינות בשוק מאד תחרותי.
אנחנו גורמים לדברים לקרות!
במחלקת הסדנאות של באלאנס תוכל למצוא מגוון רחב של סדנאות בנושא מנהיגות, פיתוח מנהלים, מכירות, שירות, חשיבה עסקית ועוד…
בסדנאות חווייתיות ומאפשרת שיתוף מלא של המודרכים. במהלך הסדנאות יקבלו המשתתפים כלים פרקטיים ואפקטיביים שיאפשרו להם להתמודד בצורה טובה יותר עם אתגרי הניהול, שירות ומכירה.
מכירות
השוק העסקי התחרותי מציב בפנינו אתגרים רבים המחייבים אותנו ליצירתיות ולמתן מוצר המספק פתרון מלא ללקוח. הסדנה מתמקדת בקשר ההדוק בין הלקוח ומניעי הקניה שלו לבין המוצר כנותן תועלת ופתרון מקסימאלי. הצגה פרונטאלית של תהליך השיחה המורכב מ-4 שלבים- כימיה ותחושת שייכות/ איתור צרכים ורצונות למוצר וגם צרכים רגשיים של הצד השני / העצמת הפתרון/ קריאות לסגירת עסקה. נלמד כיצד לייצר את הכימיה עם הצד השני, לבנות אמון, כבוד ושייכות. נלמד לבחון את צרכי הלקוח, לשאול שאלות פתוחות / סגורות/ מעוררות. להתאים את הפתרון שיש לנו בארגון כאולטימטיבי וכנותן מענה מלא לצרכי הלקוח וכן סגירת מעגל טיפול. הקניית כלים ומיומנויות שירות ומכירה מתקדמות על מנת לשפר את יכולות הסגירה שלנו מאינטראקציות מכירה.
*פיתוח מנהלים
שירות
כל זה קשור לנאמנות לקוחות, אקטיבית ופסיבית ובסדנה נבין איך מייצרים נאמנות אקטיבית. נלמד בסדנה כלים פרקטיים ליצירת חווית לקוח, שמביאה איתה לקוחות מרוצים, משלמים ולאורך זמן.
ניהול
כל זה קשור לנאמנות לקוחות, אקטיבית ופסיבית ובסדנה נבין איך מייצרים נאמנות אקטיבית. נלמד בסדנה כלים פרקטיים ליצירת חווית לקוח, שמביאה איתה לקוחות מרוצים, משלמים ולאורך זמן.