בעולם של היום, אתגרי הניהול, המכירה והשירות הם מורכבים מתמיד. כל לקוח, קטן כגדול, הוא הרבה יותר ספקן, הרבה יותר מונגש למידע, הרבה יותר חשדן והרבה יותר מודע לעצמו ולסביבה הצרכנית שלו. במובן הזה, כל מי שעוסק בתחום השירות, המכירה או הניהול חייב לשייף את המיומנויות שלו על מנת להתמודד בהצלחה עם אתגרי העולם החדש, שמעניק המון שקיפות מצד אחד, אבל גם המון חשדנות מצד שני.

בכל הנוגע לתחום טיפול בהתנגדויות שירות לקוחות היא קטגוריה חשובה, שכן התנגדויות ניתן למצוא גם בתחום השירות, כמו גם בתחום המכירה. התנגדות קשורה למגננות, והיא תכונה הנפוצה בקרב רבים מבני האדם, בכל קטגוריות החיים. זו תכונה הישרדותית ואימננטית לבני האדם, אשר חפצים לשמור על עצמם מפני איומים כאלו ואחרים. תכונה זו דומיננטית אף יותר בתחום השירות והמכירה. כשאדם שומר על ההתנגדויות שלו, ולא מרפה, הרבה יותר קשה להעביר לו את המסר שאנו רוצים כאנשי מכירות ושירות.

אז מה עושים?

אנשי מכירות, שירות וניהול החפצים לשייף את המיומנויות שלהם בתחום טיפול בהתנגדויות חייבים לעצמם השתתפות בסדנה מקצועית ומיוחדת, אשר תכוון אותם לעבר התנהלות נכונה עם לקוחות והתנגדויות, כמו גם לעבר הצעד המיוחל של סגירת עסקה ומעבר מן הכוח אל הפועל.

סדנה שכזו נבנית על ידי אנשי מקצוע מומחים בתחומם, אשר יבנו עבורכם תכנית מקצועית וממוקדת שמטרתה מתן כלים אפקטיביים וחיוניים להתמודדות עם אתגרי מלאכת המכירה בכלל, ועם אתגרי מלאכת הטיפול בהתנגדויות בפרט.

על מנת להסיר התנגדויות מהלקוח שלכם, אתם קודם כל צריכים לדעת כיצד להסיר התנגדויות מעצמכם. כן, גם מי שלוקח את תפקיד המוכר או נותן השירות, נושא עליו את ההתנגדויות שלו – כאדם, וכלקוח בעצמו. בסדנה, תלמדו כיצד ניתן להסיר את התנגדויות הלקוח, ובו בזמן להתמודד עם ההתנגדויות שלכם, שאולי חוסמות אתכם מלהגיע לעמק השווה עם האדם מהעבר השני שעל הקו, או אולי זה העומד מולכם. בסדנה, תלמדו כיצד להכיל את הלקוח, את הסימנים שלו, ולמפות את ההתנגדויות שלו ואת המניעים שלהן, בדרך להסרתן.

מעוניינים לשפר את יכולות השירות שלכם? מוצאים את עצמכם מול לא מעט התנגדויות לקוח ולא יודעים כיצד לפעול? קבוצת באלאנס, המתמחה בהנחיה ובפיתוח הדרכות בעולמות המכירה, היא הכתובת הנכונה לפנות אליה. החברה מעמידה לרשותכם קורסים וסדנאות, המתמקדים הן במכירה והן בשירות. לפרטים, צרו קשר בטלפון 050-2229212