כבני אדם, אנו כולנו מלאים בהגנות. זה חלק מטבע האדם וזה חלק ממי שאנחנו. זו למעשה הדרך שלנו להגן על עצמנו מפני הלא נודע, החדש, המאיים. חלק מאמנות השכנוע והמכירה, היא להסיר את ההגנות וההתנגדויות. אותן התנגדויות אשר באופן טבעי וכמעט אוטומטי, הן מנת חלקו של כל אדם (לא רק בסיטואציות מכירתיות, אלא במגוון מצבים בחיי היום יום). אז כיצד עושים את זה? וכיצד עושים את זה נכון?

סדנת טיפול בהתנגדויות בטלפון תאפשר לכם, אנשי ונשות מכירה, להתנהל טוב יותר בעולם העסקי המאתגר, ולעבור בהצלחה את המשוכה המהותית מכולן: הסרת ההגנה וההתנגדות של הלקוח, בדרך לסגירת עסקה מוצלחת עבור שני הצדדים. אותה התנגדות שאתם צפויים לפגוש במהלך הדרך לא מעט, ולא משנה איזה מוצר או שירות אתם מציעים למכירה.

לקרוא נכון את הלקוח

גם בעבר טיפול בהתנגדויות לקוח היה משימה מאתגרת, אך כיום, בתקופת אוטוסטרדת המידע והלקוח המודע, מדובר במשימה מורכבת אף יותר. בעידן הדיגיטלי, אנשים הופכים הרבה יותר סקפטיים וחשדנים (בעיקר כשהם חובשים את כובע הלקוח) ובודקים כל דבר כמה וכמה פעמים: בודקים את המחיר, את האיכות, את ההיצע וגם אתכם.

טיפול בהתנגדויות מכירה זו אולי משימה מורכבת, אך לא בלתי אפשרית. עם ההכוונה הנכונה, גם אתם תוכלו להסיר את משוכת ההתנגדויות, ולסלול את הדרך למכירה מוצלחת. הכוונה שכזו תוכלו למצוא בסדנה ייעודית לטיפול בהתנגדויות לקוח ולאמנות המכירה. סדנה שכזו תעניק לכם את הכלים שאתם צריכים על מנת להתנהל נכון בדינמיקה המכירתית, ולהגיע לסגירת העסקה המיוחלת.

בסדנה תלמדו כיצד לטפל בהתנגדויות – לא רק של הלקוח, אלא גם שלכם. תרכשו כלים יעילים ואפקטיביים לקריאה נכונה של צרכי הלקוח, של החששות שלו, הרצונות שלו, ושל הסימנים החמקמקים שהוא משאיר בדינמיקה ביניכם, אשר יכולים לגלות לכם הרבה מאוד על הסיטואציה.

רוצים להצטרף לסדנה כזו או אולי לשלוח את העובדים שלכם כדי שירכשו בה את הכלים החשובים, שיעזרו להם להתמודד עם אתגרי ההתנגדות? קבוצת באלאנס, המתמחה בהנחיה ובפיתוח הדרכות בעולמות המכירה, היא הכתובת הנכונה לפנות אליה. לפרטים, צרו קשר בטלפון 050-2229212