כל מי שמתעסק במכירות, יודע שהשוק התחרותי הזה רווי ומוצף: מוצף אפשרויות, מוצף סוכנים ומוצף מידע שהופך ליותר ויותר נגיש עבור הלקוח. בשוק מאתגר שכזה, חייבים ללמוד ללטש ולשדרג את מיומנויות המכירה, על מנת לעמוד בקצב, ולא להישאר מאחור.

הדרך הטובה ביותר להשתפר, היא באמצעות סדנת מיומנויות מכירה שתעניק לכם כלים חיוניים להצלחה בתחום. הסדנה נבנית על ידי אנשי מקצוע מומחים ומנוסים מאד, אשר בונים עבור המשתתפים תכנית הדרכה מקצועית מא' ועד ת', משלב השינוי התפישתי ועד שלב ההטמעה. אנשי מקצוע אלה מכירים היטב את השוק, את מאפייניו ואת דרישותיהם וצרכיהם של הצרכנים הישראלים ויודעים כיצד לנתב את המשתתפים בסדנה על מנת שיצליחו בתפקידם.

ליווי מקצועי לאורך כל הדרך

כל סדנת מכירה מעניקה למשתתפים ארגז כלים עשיר ואפקטיבי, הכולל בין היתר בניית תכנית ממוקדת, בניית ערכות הטמעה, תרגולים, הדרכות חווייתיות ועוד. במאה העשרים ואחת, סדנאות מכירה הן בגדר חובה לכל איש מכירות שרוצה להמשיך ולשחות בתחום. בסדנת המכירה, תלמדו כיצד להעביר את המסרים שלכם בצורה המיטבית ביותר, תכירו את המתחרים שלכם בתחום, ותרכשו כלים שיעזרו לכם בהמשך להבלטת המוצר שלכם מעל אחרים. בנוסף, תתאמנו על אמנות השכנוע, שהיא חלק אינטגרלי ובלתי נפרד מאמנות המכירה.

בסדנה תלמדו לא רק על עצמכם, אלא גם על הלקוח. כיצד לקרוא נכון את הלקוח ואת מניעיו? כיצד לנתב את המוטיבציה שלו למקום המועדף עבור שני הצדדים? כיצד להתנהל נכון עם הלקוח – הן פרונטלית והן טלפונית? והכי חשוב – כיצד ליצור כימיה עם הלקוח? אותו מרכיב חמקמק החיוני לכל פעולת מכירה מוצלחת.

בנוסף, תלמדו בסדנה כיצד להניע לפעולה ולסגור עסקה, על מנת לקבל יחסי המרה אופטימליים בין שיחה למכירה, שזו בעצם המטרה הסופית. בסדנה תלמדו לשאול את השאלות הנכונות – גם את עצמכם וגם את הלקוחולענות את התשובות הנכונות שיובילו אתכם להצלחה המכירתית.

זקוקים לעזרתם של מומחים בתחום המכירות? קבוצת באלאנס, המתמחה בהנחיה ובפיתוח הדרכות בעולמות המכירה, תשמח לסייע לכם בכך. לפרטים, צרו קשר בטלפון 050-2229212