אם אתם אנשי מכירות, מנהלים, אנשי שיווק או אנשי שירות לקוחות, סדנאות טכניקות מכירה הן הפתרון המושלם עבורכם. בעולם האינטנסיבי והדיגיטלי של ימינו, זמן שווה כסף, וכל דבר נמדד לא רק בדקות, אלא גם בשניות. במובן הזה, חלון ההזדמנויות שיש לכם על מנת להציג את עצמכם בפני הלקוח, הולך ומצטמצם, והצורך להיות הכי מדויקים ומשכנעים בכמה שפחות זמן – הולך וגובר.

היום כל מי שעוסק בתחום המכירות יודע: חייבים לשייף את המיומנויות הללו על מנת לשלוט ולבלוט בעולם הדינמי הזה, ועל מנת לא לקפוא במקום. כי מי שקופא בעולם שכל הזמן נע קדימה – למעשה הולך אחורה. אז מה עושים? סדנאות של טכניקות מכירה טלפונית יעניקו לכם את הכלים המתאימים להתמודד עם האתגרים שמביא עמו תחום המכירות הדינמי.

תכנית מקצועית ומותאמת לכם

כמה פעמים הייתם במצב שבו חשבתם שעוד רגע נסגרת העסקה בטלפון, הנה הלקוח כבר מתחיל להיעתר לכם, ולבסוף השיחה הסתיימה בלא כלום? עכשיו הגיע הזמן לשנות דיסקט. בסדנאות ללימוד טכניקות מכירה בטלפון, תיהנו מתוכנית שמותאמת לכם. הסדנה מתמקדת בין היתר בשמיטת מחשבות מעכבות והנחות מוצקות שמשאירות אתכם תקועים במקום, ובטיפוח תפישות חיוביות אשר יאפשרו לכם להיות דינמיים וסתגלניים יותר לשוק המכירות המאתגר. כל זה, תוך כדי הדרכות חווייתיות מהשטח, מפגשי אימון, דיונים פעילים, סימולציות ושיתוף מלא של חברי הסדנה.

בסדנה תקבלו כלים אופרטיביים ומעשיים שיאפשרו לכם לדבר בשפת הלקוח כבר בשיחה העסקית או המכירתית הבאה שלכם. תלמדו לקרוא את הלקוח, להבין מה מניע אותו, להבין מה הצרכים שלו, לשאול את השאלות הנכונות כדי לקבל את התשובות האופטימאליות, לדעת להעניק את המענה הנכון והמדויק עבור הלקוח, ולקבל את המפתחות להצלחה העסקית המיוחלת.

רוצים להפוך לאנשי מכירות מצליחים? תוהים איך עושים את זה נכון ומהם הסודות של אותם המקצוענים? קבוצת באלאנס, המתמחה בהנחיה ובפיתוח הדרכות בעולמות המכירה, מציעה לכם סדנאות, הרצאות וגם קורסים בנושאים אלה, אותם מעבירים מיטב המרצים. לפרטים, צרו קשר בטלפון 050-2229212