התקשורת הבין אישית שלנו היא זו שמחברת בינינו ועוזרת לנו להבין, בעזרת או בין המילים, את כוונת האדם שעומד מולנו ומשוחח עמנו. לתקשורת הבין אישית יש חשיבות עצומה בחיים הפרטיים, אך גם בפן המקצועי, שם צריך לדעת למכור ללקוחות, להתמודד איתם, להתנהל מול עובדים וקולגות ולשדר את מה שאנחנו רוצים לשדר בצורה הטובה ביותר.

כל אדם מגיע עם סט יכולות מובנה של תקשורת בין אישית, אך אין זה אומר שאי אפשר לשדרג ולשפר את היכולות הללו. כיום, בהרבה מאוד חברות מבינים כי אומנות השיחה היא קריטית להצלחת המכירות ושירות הלקוחות ולכן מקיימים סדנת סגנונות תקשורת אחת לתקופה.

הסדנאות המתעסקות בתקשורת שמות דגש על הבנת הצד השני. חשוב לדעת מה מניע את מי שעומד ממולכם, בין אם מדובר בלקוח או בקולגה. מקבלים את הכלים להבין ולנתח מצבים חברתיים בצורה ברורה יותר ולומדים כיצד לנצל את המצב לטובתנו. הרי אנשים הם שונים, הם מתנהגים בצורה שונה ומחווה אחת אצל אדם אחד אינה בעלת אותה משמעות אצל אדם אחר. לכן, חשוב מאוד לנתח את הסיטואציה בעין ביקורתית ולדעת כיצד להגיב.

משמעות לכל פעולה

לכל פעולה שאנחנו עושים יש משמעות כלפי חוץ. בין אם אנחנו מורידים או מרימים את הראש כשאנחנו מדברים. אם אנחנו מסתכלים בעיניים או משתמשים בצורה בולטת בידיים. כל דבר מתפרש בצורה שונה אצל אנשים והכרת הסביבה היא חשובה מאוד על מנת להגיע לתוצאות טובות מהאינטראקציה, במיוחד כאשר מדובר באינטראקציה עם לקוחות.

סגנונות תקשורת בין אישית משתנים כאמור בין אדם לאדם, אך ברור שיש קווים מנחים, כאלו שיכולים לעזור מאוד בזיהוי הסיטואציה. הסדנה יכולה לשפר פלאים את הכימיה שנוצרת עם הלקוח וכמובן להשפיע על ההחלטה שלו בנוגע לקניית המוצר או השירות שמציעה החברה.

רוצים ללמוד כיצד לנתח בצורה טובה יותר את הסיטואציות השונות שאיתן אתם מתמודדים במהלך היום יום במסגרת תפקידכם כמנהלים או כאנשי מכירות? קבוצת באלאנס, המתמחה בהנחיה ובפיתוח הדרכות בעולמות המכירה, היא הכתובת הנכונה לפנות אליה. לפרטים, צרו קשר בטלפון 050-2229212