עולם המכירות הוא עולם תחרותי וקשוח, בכל האספקטים שלו. מדובר בעולם דינאמי אשר משתנה ומתפתח מרגע לרגע, במיוחד בעידן הדיגיטלי של היום. אלה הרוצים לשחות בו, חייבים לעמוד בקצב, ולרכוש את המיומנויות המתאימות שיובילו אותם להצלחה. מדובר בעולם אינטנסיבי ותוסס מצד אחד, ומאתגר ומורכב מצד שני. אז איך עושים את זה נכון? איך עומדים בקצב וחותרים לקראת הצלחה עסקית?

אם אתם חלק מצוות מכירה, אנשי מכירות עצמאיים, או מנהלים צוות אנשי מכירות, סדנת הדרכה לאנשי מכירות היא הפתרון עבורכם. סדנה שכזו משלבת את כל הרבדים שאתם צריכים על מנת לעשות את זה נכון: הדרכה מכירות וליווי אישי. הדרכות לאנשי מכירות הוא תחום ייחודי, ואת הסדנה בונים אנשי מקצוע מומחים בתחומם, אשר מלווים את המשתתפים בכל צעד וצעד, מא' ועד ת'.

כלים אפקטיביים להצלחה

בתחום של הדרכות מכירות ושל הדרכת אנשי מכירות חשוב לזכור כי סדנה טובה היא כזו המעניקה כלים חיוניים לאיש המכירות, ומנגישה בפניו את התמונה הגדולה – את זו שלפעמים הוא לא יכול לראות. תחום המכירות הוא תחום גדול מאוד ומגוון מאוד, ולעיתים, אלה שפועלים בזירת מכירות אחת, אינם מכירים את הקשיים של זירות מכירה אחרות, ושוכחים לעיתים את היתרונות שבזירה שלהם, ומתמקדים רק בחסרונות.

מטרת הסדנה של הדרכת מכירות היא להנגיש את התמונה הגדולה ואת היתרונות שאיתם ניתן לעבוד. הסדנה תתמקד בחיזוק חשיבה חיובית ותפישות אשר מקדמות ויוצרות מציאות, על פי עקרון המיקוד הפנימי – inside-out – לפיו כל עסקה מוצלחת מתחילה קודם כל בתפישת העולם של המנהל או איש המכירות. על מנת לסגל תפישות מקדמות וחיוביות, ילמדו המשתתפים כיצד להשיל הרגלים ישנים, מחשבות מעכבות והנחות מוצקות אשר אינן תורמות לאג'נדה המכירתית והעסקית.

בנוסף, בסדנה יקבלו המשתתפים כלים אופרטיביים לשימוש בשפה עסקית נכונה אשר תקדם אותם כבר בשיחת העסקים הבאה שלהם. הסדנה היא חווייתית, עוצמתית, אופרטיבית ובנויה במיוחד לצרכים הספציפיים של אנשי מכירות, אנשי עסקים ומנהלים. היא כוללת הרצאות, דיונים פעילים בין המשתתפים, סימולציות, ועוד.

מעוניינים להשתתף בסדנה כזו או אולי לשלוח את העובדים שלכם אליה? קבוצת באלאנס, המתמחה בהנחיה ובפיתוח הדרכות בעולמות המכירה, היא הכתובת הנכונה לפנות אליה. החברה מציעה לכם וגם לעובדים שלכם, העוסקים במכירות ובשירות, מגוון קורסים וסדנאות, המתמקדים בשני תחומים אלה. לפרטים, צרו קשר בטלפון 050-2229212