כמה פעמים יצא לכם לדבר עם לקוח בטלפון, ופשוט ללכת לאיבוד בשיחה? להרגיש שאתם לא שם, או שהלקוח הפוטנציאלי לא שם, ושלא הצלחתם ליצור את הדבר החמקמק והחשוב הזה שנקרא כימיה. שוק המכירות הוא שוק קשוח, אין ספק. מדובר בשוק מאתגר מלכתחילה, ובעולם האינטנסיבי שאנו חיים בו במאה העשרים ואחת, האתגר של איש המכירות לייצר המרות מוצלחות וסגירות עסקה – רק הולך וגובר.

בחלון הזמן המאוד מוגבל ומצומצם שיש לאיש מכירות טלפוני, הוא חייב להעביר הכול ללקוח: את עצמו, את המסר שלו, ואת ההנעה לפעולה בדרך לסגירת עסקה. זה לא פשוט: בעידן שבו פלטפורמת שיחת הטלפון הופכת לפחות ופחות פופולארית לעומת פלטפורמת האפליקציות, האתגר של איש המכירות הטלפוני רק הולך ונהיה מורכב יותר. אז מה עושים? מצטרפים לסדנת אומנות המכירה בטלפון אשר תיתן לכם את המענה המושלם.

סדנה מקצועית לאנשי מכירות

בסדנה המקצועית תקבלו כלים חיוניים בתחום טיפול בהתנגדויות מכירה בטלפון אשר יסייעו לכם לתפקד בצורה המיטבית בחלון הזמן המצומצם של השיחה הטלפונית. בסדנה תלמדו בין היתר על המניעים להתנגדויות של אנשים, וכיצד לפרק אותן. התנגדות היא סוג של מנגנון הישרדותי אשר טבוע בכולם, כן, גם באיש המכירות עצמו. על מנת לפרק את אותו מנגנון הגנה הישרדותי, יש להבין את המניעים לא רק של הלקוח, אלא גם שלכם עצמכם – אנשי המכירות. על מנת לפרק את ההתנגדויות של הלקוח, יש לדעת לפרק קודם כל את ההתנגדויות הפנימיות שלכם.

בסדנה תלמדו כיצד להפוך את ה"לא" להזדמנות, דרך סימולציות, דיונים פעילים, דוגמאות מהשטח, הרצאות, מתן כלים אופרטיביים לקריאה נכונה של הלקוח, לימוד שפת הלקוח והמניעים שלו, בדרך להצלחה מכירתית וסגירת עסקה.

רוצים לשפר את מיומנויות המכירה שלכם וללמוד כיצד להתמודד בצורה טובה ונכונה יותר עם התנגדויות לקוח? מעוניינים לשלוח את העובדים שלכם לסדנה כזו? קבוצת באלאנס, המתמחה בהנחיה ובפיתוח הדרכות בעולמות המכירה, היא הכתובת הנכונה לפנות אליה. לפרטים, צרו קשר בטלפון 050-2229212