לכל ארגון, גדול, בינוני או קטן, יש את הדינמיקה המיוחדת שלו, את הנורמות הארגוניות שלו, את האופן בו הקולגות – מנהלים ועובדים כאחד – מסכימים (או לא מסכימים) על דברים, ומנהלים משא ומתן בינם לבין עצמם. ארגון, ממש כמו אורגניזם חי, חייב לסגל לעצמו הרגלים נכונים שיובילו לזרימה בריאה של הדם, ולתפקוד נכון של הגוף כולו.

רק כאשר הארגון מתפקד באופן בריא וזורם בתוך עצמו, הוא יכול להיות עצמאי מספיק כדי לצאת אל העולם, קרי, אל הסביבה העסקית החיצונית, ולהצליח בה. אז איך עושים את זה? זה הזמן לקחת הדרכה בארגון שלכם, על מנת להוביל את הסגל הניהולי וצוות העובדים לתוצאות הטובות ביותר.

לטפח את הארגון מבפנים

פיתוח הדרכה בארגונים הוא תחום הולך ונפוץ בקרב יותר ויותר ארגונים, החל מחברות קטנות ועד הקונצרנים הגדולים ביותר. יותר ויותר מנהלים מבינים כי בסביבה העסקית של המאה העשרים ואחת, תמיד יש דברים חדשים ללמוד, ועל מנת לא להישאר מאחור, צריך לטפח את כישורי העובדים ולשייף את המיומנויות שלהם, לא רק לטובתם אלא לטובת הארגון כולו.

תחום הדרכה בארגונים הוא תחום רחב, ותוכלו למצוא בו בין היתר סדנאות מקצועיות, הרצאות, הכוונה ממוקדת מטרה, תכניות אשר נבנו על ידי מנהלים מומחים בתחומם, והכי חשוב: סט כלים חיוניים ואופרטיביים אשר יצעידו את הארגון שלכם קדימה, הן מבחינת הדינמיקה הפנים ארגונית, והן מבחינת התפקוד כלפי חוץ בעולם העסקי. כחלק מההדרכה תיהנו מסדנאות חווייתיות, הרלבנטיות לכל דרגות ההנהלה – החל מדרג הניהול הבכיר ועד לרמת העובד הזוטר, ומתמקדות הן ברמה התפישתית והן ברמה הטכנית, בתפישת המנהל כמאמן, פרזנטציות, סגנונות תקשורת, לימוד מודלים עסקיים מגוונים, ניהול נכון של תיקי לקוחות, ועוד.

רוצים ללמוד מהמומחים כיצד להעביר הדרכות בארגונים? כיצד לפתח הדרכה, כך שתתאים למשתתפים בה ותספק את כל המידע והערך המוסף שבו מעוניינים? קבוצת באלאנס, המתמחה בהנחיה ובפיתוח הדרכות בעולמות המכירה, היא הכתובת הנכונה לפנות אליה. לפרטים, צרו קשר בטלפון 050-2229212