כל עסקה, גדולה כקטנה, מתחילה בדבר החמקמק הזה שנקרא כימיה. חלק חשוב מהכימיה שנוצרת בין שני צדדי העסקה, הוא היכולת להבין ולפרש נכונה את שפת הגוף של הצד שממול. חלק גדול מהמסרים שאנו מעבירים לזולת, בין אם במודע ובין אם שלא במודע, מועברים שלא דרך השפה המילולית, אלא דווקא דרך שפה אוניברסלית המשותפת לכולנו: שפת הגוף.

היכולת להבין את שפת הגוף שלכם ושל אחרים, היא תנאי חשוב להצלחה של כל פגישה, פרזנטציה ושיחת מכירה. במיוחד בשביל זה ישנן הרצאות בנושא שפת גוף אשר יעניקו לכם כלים חיוניים להבנת הלקוח שאתו אתם באים במגע.

לקרוא ולהעביר מסרים בצורה נכונה

הרצאה בנושא שפת גוף היא חיונית עבור כל מי שרוצה להצליח בתחום המכירות, השירות, העסקים והניהול. בעולם האינטנסיבי של ימינו, קל וחומר בעולם העסקי, חלון הזמן שיש לכם על מנת לקרוא נכון את הלקוח ולהעביר לו את המסר בהתאם, הולך ומצטמצם. כל איש עסקים חייב לשייף את מיומנויות קריאת שפת הגוף על מנת להיות מוכן ברגע האמת לפרש נכון את הסימנים.

מנהלים צוות עובדים? רוצים להעשיר אותם בארגז כלים חיוני להתנהלות עסקית מוצלחת וקריאה נכונה של הלקוח? לא תמיד יש את האפשרות להישאב לסדנה או תהליך ממושך אשר גוזל זמן יקר. במקרה הזה, הרצאה היא פתרון מוצלח לכל הצדדים, ומאפשרת לקבל העשרה מעשית מבלי להשקיע זמן יקר בסדנאות וליווי ממושך.

הרצאה על שפת גוף תלמד אתכם לא רק לקרוא נכונה את הלקוח ואת המניעים שלו, אלא גם לשדר באופן בלתי מילולי את המסר שאתם חפצים להקרין החוצה ללקוחות הפוטנציאליים שלכם, וכך לשדרג את יכולות הפרזנטציה והשכנוע בדרך לסגירת עסקה מוצלחת.

מעוניינים לשפר את מיומנויות המכירה, הניהול או הפרזנטציה שלכם? רוצים ללמוד כיצד לקרוא ולהבין את שפת הגוף של האחר? קבוצת באלאנס, המתמחה בהנחיה ובפיתוח הדרכות בעולמות המכירה, היא הכתובת הנכונה לפנות אליה. החברה מציעה לכם הרצאות מרתקות בנושאים שונים, לרבות בנושא שפת גוף, אותן מעבירים מיטב המומחים. לפרטים, צרו קשר בטלפון 050-2229212