מנהלים צוות עובדים? בעולם העסקי של היום, טיפוח והכשרה מתמדת של העובדים שלכם, הוא הכרח המציאות. בעולם אינטנסיבי כמו העולם העסקי, על מנת לא להישאר במקום, צריך להיות תמיד עם האצבע על הדופק, להיות מודעים למצב השוק, לסגל טכניקות נכונות שמתאימות לעולם הצפוף והדיגיטלי שאנו חיים בו, ולבלוט מעל כולם. זה הזמן להעניק הרצאה מעניינת לעובדים שלכם, שתתרום גם להם באופן אישי וגם לארגון שלכם באופן כללי.

לא תמיד יש זמן לצאת לסדנאות ממושכות, או הדרכות שמצריכות זמן יקר. בדיוק בשביל זה נבנו עבורכם הרצאות מעניינות לעובדים אשר אינן גוזלות זמן יקר בתוך שגרת העסקים העמוסה, אבל מתאימות בדיוק על מנת לעורר מוטיבציה בעובדים.

זריקת מרץ לכל עובד

ישנו מגוון של הרצאות מעניינות אשר יכולות להעשיר את ארגז הכלים של העובדים שלכם ושל הארגון כולו. ההרצאה "להיות עצמאי בשטח", תלמד את העובדים שלכם כיצד הם יכולים לנהל את עצמם טוב יותר, להיות "המנכ"לים של עצמם", להיות מובילים ולא להיות נגררים, להבין את המניעים של עצמם, ולהגיע לתוצאות טובות יותר עבורם הן ברמה האישית והן ברמה העסקית. ההרצאה "ממנעולים למפתחות הצלחה", תתמקד בשינוי תפישתי אשר מוביל לשינוי במציאות, ובטיפוח חשיבה חיובית ותפישת מצוינות עצמית.

ההרצאה "להיות אלוף בהעברת מסרים" תתמקד בטיפוח מיומנויות הפרזנטציה של העובדים שלכם, נדבך חיוני להצלחה של כל עסקה. הדגש יהיה בין היתר על תקשורת בין אישית, וטיפוח יכולות ורבליות וחזותיות, על מנת ליצור את האפקט המתאים על הצד השני. ההרצאה "אמנות המכירה" תתמקד ביכולת להתאים את המוצר הנכון ללקוח, תוך הבנת צרכיו, וההרצאה "לכל אחד שפה משלו" תתמקד בסגנונות תקשורת שונים, וביכולת לקרוא נכון שפת גוף.

מעוניינים להזמין לעובדים שלכם הרצאה מעניינת, או להשתתף בעצמכם באחת כזו? מחפשים כתובת מקצועית, מיומנת ומנוסה שמציעה מגוון של הרצאות בנושאים שונים לעובדים? קבוצת באלאנס, המתמחה בהנחיה ובפיתוח הדרכות בעולמות המכירה, היא הכתובת הנכונה לפנות אליה. לפרטים, צרו קשר בטלפון 050-2229212