פחד של דיבור מול אנשים הוא פחד שמאפיין אנשים רבים והוא נפוץ מאוד. עם זאת, קורה לא מעט שאדם נאלץ להשתתף בישיבות ולהציג פרזנטציות ללקוחות וקולגות במסגרת העבודה שלו ועם זה צריך לדעת להתמודד. את הפרזנטציות הללו צריך לדעת להציג בצורה איכותית ולא רק לקרוא בצורה בנאלית מהמצגת או מהדף, וכדי לדעת איך לעשות זאת, כדאי לפנות אל המומחים ולקבל את הכלים הנכונים.

פרזנטציות עסקיות מתחילות בדרך כלל מרעיון שעובר לקונספט שלם. לאחר מכן, צריך לדעת איך להציג את הקונספט הזה, הן בפן הרעיוני והפרונטלי והן בפן הוויזואלי, אם יש צורך בכך. מדובר בתחום מתפתח מאוד ובכל הנוגע למצגות ויזואליות, יש כיום מגוון רחב של פתרונות טכנולוגיים מעבר לפאוור פוינט, כמו Prezi ו-Emaze שלוקחות את כל הפקת המצגות צעד אחד קדימה. אך פרזנטציה היא לא רק המצגת של המסך ולא רק הטכנולוגיה עצמה, שבאה לידי ביטוי בה.

פרזנטציה בנויה קודם כל מהכריזמה של המגיש, מהביטחון והידע שהוא מפגין ומשפת הגוף שלו. בעזרת קורס פרזנטציה עסקית אפשר לקבל את כל הכלים הדרושים, הן הטכניים והן הבין אישיים, כדי לצלוח פגישות עסקיות עם השלכות חשובות לחברה או לעסק.

ורבלי וחזותי

במהלך קורס פרזנטציה עסקית ודיבור מול קהל מגלים כי התקשורת הבין אישית שלנו מורכבת מיכולות ורבליות טובות, ובמקביל גם מאמצעים חזותיים, בלתי מילוליים, אשר יכולים לסייע לנו להגיע אל הצד השני בצורה טובה ואפקטיבית ואף להשפיע בצורה ישירה על הדעה והנטייה שלו לגבי העניין המדובר.

בכל פרזנטציה, צריך להתחיל בהגדרה של המטרה שלה, האם זה שיתוף פעולה, האם זו מכירה של מוצר, האם גיוס? לכל מטרה יש גישה שונה, אך האינטרס הוא זהה – רווח לשני הצדדים. כדי שהפרזנטציה תשיג את מטרת העל שלה צריך לדעת להתנהל ולהעביר מסר בצורה חדה וברורה. ואז זה, אפשר לעשות בעזרת קורס המציע למשתתפים בו את כל הכלים, שיוכלו לסייע בכך.

מעוניינים ללמוד כיצד להעביר פרזנטציה בצורה הנכונה? קבוצת באלאנס, המתמחה בהנחיה ובפיתוח הדרכות בעולמות המכירה, היא הכתובת הנכונה לפנות אליה. לפרטים, צרו קשר בטלפון 050-2229212