העולם המודרני בנוי מהיררכיה ויש לכך גם יתרונות וגם חסרונות. היררכיה חשובה לייצור סדר והגמוניה, אם כי היא לפעמים מדכאת את החלשים, אך זוהי דרכו של העולם וצריך ליישר קו. ההיררכיה מגיעה כמובן גם לפן העסקי, שם יש צורך להבדיל בין העובד הזוטר, הצעיר והפשוט לבין העובד הבכיר.

עובדים בכירים הם בדרך כלל אנשים עם הישגים משמעותיים בחייהם. כאלה אשר כבר הצליחו בעבר במקום העבודה שלהם, בין אם הנוכחי או הקודם, ובאים עם קרדיט ומוניטין על מנת להוביל את בית העסק קדימה אל עתיד טוב יותר. מטרתו של העובד הפשוט היא לעשות את עבודת הכפיים, להיות מולך על ידי העובד הבכיר ולנסות לבצע את חלקו על הצד הטוב ביותר, עד שיקבל את ההזדמנות שלו בתפקיד בכיר יותר.

גם ההתייחסות למנהלים בכירים צריכה להיות שונה ברמת השכר, שיטת התמריצים והתגמול וכמובן ברמת ההדרכות. זה שהעובד הוא בכיר ומאחוריו רקורד של לא מעט פרויקטים ומשימות, לא אומר שהוא יודע הכול. לכן, הרצאות למנהלים בכירים יכולות לתת את הערך המוסף לאותם אנשים הן מבחינה מקצועית והן מבחינת תוכן.

ניהול במיקרו ובמאקרו

סדנאות למנהלים בכירים כוללות ניהול במאקרו ובמיקרו, שכן יש בעלי תפקידים רבים מתחת למנהל הבכיר. המנהל צריך לדעת להאציל סמכויות, אך לא לשחרר יותר מדי את החגורה. חייבים להישאר עם היד על הדופק, ולהיות מעודכנים במידה מסוימת גם בחיים הפרטיים של העובדים שאיתם הם באים במגע ביום יום, במסגרת העבודה.

מנהל מנותק הוא לא מנהל טוב ומנגד, מנהל שהוא יותר מדי מעורב עלול לקבל החלטות שגויות. באותן סדנאות מקבלים המנהלים את כל הכלים הדרושים להם על מנת להוביל את החברה קדימה תוך כדי ניהול מושלם של הכפופים אליהם. סדנאות למנהלים בכירים היא הדרך הנכונה לצעוד קדימה, אל ההצלחה.

רוצים לשלוח את המנהלים הבכירים שבחברתכם להרצאות מועילות? קבוצת באלאנס, המתמחה בהנחיה ובפיתוח הדרכות בעולמות המכירה, היא הכתובת הנכונה לפנות אליה. לפרטים, צרו קשר בטלפון 050-2229212