הצלחתו של בעל עסק, ושל העסק שאותו הוא מנהל, תלויה מאוד בעובדים שהוא בוחר להעסיק והאופן שבו הם מבצעים את עבודתם. ניהול של עסק זהו תחום שכולל הרבה מאוד אלמנטים ובעיקר – שמירה על איכות, הגעה ליעדים וניהול טוב של עובדים. כל האלמנטים הללו משתלבים בסופו של דבר, וכוללים צורך ביחסי אנוש טובים. מנהל טוב תלוי בעובדים שלו והוא צריך עובדים איכותיים על מנת להגיע ליעדים שלו ולייצר רווחים אידיאליים.

עובדים מרוצים הם עובדים אפקטיביים – זוהי נוסחה ברורה, אך השאלה היא איך משאירים את העובדים שמחים ופרודוקטיביים, על מנת שיתנו את התפוקה המצופה מהם. עובד מרוצה הוא עובד שמרגיש שמעריכים אותו, הן מבחינה אישית והן מבחינה מקצועית. שני האלמנטים הללו חשובים באותה מידה ומנהל טוב צריך לדעת לתחזק ולתפעל את שני המישורים הללו.

כאשר מדובר בשביעות רצון אישית, הרבה מאוד תלוי במנהל ובסביבה של העובד. אם סביבת העבודה טובה, המנהל מתעניין, מנסה לעזור ומפגין אמפתיה, הרי שהעובד ירצה להחזיר ולתת מעצמו יותר. מבחינה מקצועית, יש חשיבות גדולה למערכת תגמול עובדים, אשר תשאיר אצלם את האש בוערת ואת "הדרייב" קיים. עובד אשר יודע שיקבל תמורה לעבודה הקשה שלו, מעבר לשכר הבסיס, ימשיך לעבוד קשה וטוב בהכרח.

קידום העובדים

מעבר לשגרה שיכולה להיות מתישה, חשוב מאוד לערוך הדרכת עובדים בארגון מדי תקופה כדי לתת איזשהו ערך מוסף. ההדרכות הללו יכולות להיות מקצועיות, בעלות תוכן חינוכי כזה או אחר או אפילו בידוריות. ההדרכות הללו מוציאות מהשגרה ומספקות לעובד מידע רלוונטי או בידורי ומאפשרות לו "על הדרך" גם ליהנות ממעט פסק זמן.

ביצוע הדרכת עובדים ופיתוח מנהלים מהווה את השלב הבא, בו רוצים לקדם עובדים ולתת להם את הכלים להתקדם בעבודתם, הן מקצועית, שכן מתמקדות בחידוד היכולות הבין אישיות וכמובן, ובסופו של דבר משתלמות לעסק מבחינה כלכלית לא מעט.

מעוניינים להזמין הדרכות לעובדים שלכם? קבוצת באלאנס, המתמחה בהנחיה ובפיתוח הדרכות בעולמות המכירה, היא הכתובת הנכונה לפנות אליה. לפרטים, צרו קשר בטלפון 050-2229212