הרגע בו אדם עובר מעובד רגיל למנהל הוא רגע די דומה לרגע בו נולד הילד הבכור. מבינים שפתאום יש אחריות פרטית ושליחות וצריך לדאוג לאדם נוסף (או ליותר) על מנת שיתפקדו כמו שצריך ויקבלו את כל מה שהם צריכים על מנת להצליח. להיות מנהל בחברה זה אתגר של ממש, והדבר כרוך בעבודה לא פשוטה עם גורמים רבים, מהעובדים הזוטרים שאותם מנהלים ועד בעלי תפקידים בכירים.

הלחץ להצליח הוא גדול מאוד, הן על העובד הזוטר וכמובן על המנהל. אנשים רוצים לסחוף את אלה שעובדים תחתם להצלחה ובכך למנף את עצמם מעלה, הן מבחינה מעמדית והן מבחינה כלכלית. מהר מאוד מגלים שמנהל זה לא רק כוח, אלא גם הרבה מאוד מיקרו מנג'ינג.

עובדים הם כמובן גם אנשים, אשר באים עם מטענים רגשיים, בעיות, דרישות ויכולות להאיץ או להאט עבודה לפי מצב הרוח שלהם. לכן, צריך לדעת להתנהל מול עובדים, כאשר יש פן אינדיבידואלי תלוי עובד, אך גם פן של הצבת סטנדרטים שלפיהם צריך לעבוד. מדובר בשתי אסכולות שונות שחייבות להתיישר ולהתגמש על מנת להגיע אל דרך המלך.

יכולות קריטיות

ניהול עובדים זוהי יכולת שונה לחלוטין ולא קשורה לאלמנט המקצועי. כל אדם אשר מקבל את הקידום המבורך, צריך להשתתף במגוון הרצאות למנהלים אשר יתנו לו את הכלים להצלחה. מנהל צריך לדעת לחנך את העובדים שלו, אך גם לייעץ להם. עליו להיות מעורב במידה מסוימת בחיים הפרטיים, אך לא יותר מדי. הוא צריך לדעת לצחוק שצריך, ולהיות רציני במרבית הזמן.

בסופו של דבר, מנהל טוב צריך להגיע למצב בו העובדים שלו עומדים ביעדים ורוצים להמשיך להיות אפקטיביים למען עצמם, אך גם למען החברה. את הדרייב והרעב הזה צריך לדעת להחדיר בעובדים ואת כל האספקטים האלה מקבלים באמצעות הרצאה למנהלים על ידי אנשי מקצוע איכותיים. הרצאה כזו תספק להם מגוון של כלים, המותאמים נקודתית לתחום שבו הם עוסקים ולאתגרים העומדים מולם.

רוצים להזמין למנהלים בחברה שלכם הרצאות מעניינות ותוהים למי לפנות? קבוצת באלאנס, המתמחה בהנחיה ובפיתוח הדרכות בעולמות המכירה, היא הכתובת הנכונה לפנות אליה. לפרטים, צרו קשר בטלפון 050-2229212