יכולת הדו שיח והדיבור עם האחרים, העומדים למולנו, היא אומנות לכל דבר והיא יכולה להועיל מאוד לכל אדם אשר מנסה להשיג משהו, ובעיקר – לאנשי המכירות, הנדרשים להציג מוצר או שירות חדש ורוצים למכור אותו. העולם המסחרי בנוי על שיטת תן וקח, אבל כולם יודעים שהמחיר הנקוב הוא לא המחיר הסופי ויש לדעת לנהל משא ומתן על מנת להגיע לתוצאות הטובות ביותר. ניהול משא ומתן זה משהו שאפשר ללמוד, לשייף ולשדרג, וצריך לעשות זאת כאשר רוצים להרוויח.

באומנות המשא ומתן צריך לדעת להבליט את היתרונות של מה שאתה נותן ואת התמורה הגדולה עבור מה שאתה מקבל. צריך לדעת לייצר כימיה עם הצד השני, תחושת שייכות וכך בונים אמון וכבוד אשר מגבירים את הסיכויים של הצד שלכם להרוויח. חשוב לא רק לדבר, אלא להקשיב ולהגיע למצב בו הצד השני בוטח בכם ומפתח רגשות וצורך לחלק שלכם בעסקה.

כדי לדעת איך לבצע את כל ה"מניפולציות" הקטנות הללו שיתנו לכם יתרון, יש לגשת ללימודי סדנת ניהול משא ומתן אשר תיתן לכם את כל הכלים הרלוונטיים להרוויח מהעסקאות אליהן אתם חותרים. לימודי ניהול משא ומתן מלמדים גם כיצד להתמודד עם דחייה, עם התנגדות ועם אי שיתוף פעולה ראשוני, כיצד לשנות את התפיסה השלילית הראשונית של הצד השני וכיצד להשתמש בשפת גוף כדי לשדר אמינות ורצינות.

העסקה הטובה ביותר

המטרה הסופית של כל משא ומתן היא יציאה עם עסקה טובה שנותנת ערך מוסף לשני הצדדים. כדי "לא לצאת עם הזנב בין הרגליים" במשא ומתן של העולם המסחרי התחרותי של היום, צריך לקבל את כל הכלים הדרושים ולהתחדש כל הזמן.

סדנה איכותית של אנשי מקצוע טובים תעדכן אתכם בכל הטרנדים והסודות ותעניק לכם את היכולת לנהל את העסקים שלכם, בין אם במסגרת פרטית ובין אם במסגרת תאגידית, בצורה הטובה והרווחית ביותר.

מעוניינים לשפר את יכולות המשא ומתן שלכם? קבוצת באלאנס, המתמחה בהנחיה ובפיתוח הדרכות בעולמות המכירה, היא הכתובת הנכונה לפנות אליה. לפרטים, צרו קשר בטלפון 050-2229212