אנו חיים בעולם שקוף. זו עובדה. היום, כל מי שיש לו נגישות לאינטרנט, יכול בהינף מקלדת להגיע לכמויות עצומות של מידע, מה שנותן לו את האפשרות לשאול הרבה שאלות, ולהגיע מוכן לזירת המשא ומתן או לזירת קבלת השירות. בעולם כזה, האתגר של אנשי שירות ומכירות רק הולך ועולה, במיוחד בכל הנוגע לשמירה על אמון הלקוח ועל המוניטין המקצועי שלהם כסוכני ידע מיומנים בתחומם.

בעולם האינטנסיבי והדיגיטלי שאנו חיים בו, אומנות המכירה והשכנוע היא אומנות נדרשת יותר מתמיד, לכל מי שחשוב לו לשמור על יכולות מכירה איכותיות. אבל איך עושים את זה בעצם? היכן מתחילים ולמי פונים? אם אתם בעלי עסק, אנשי שירות או מכירה, מומלץ בחום להצטרף לסדנאות ממוקדות במיוחד בשבילכם, אשר ישדרגו את דרך ההתנהלות שלכם מול הלקוח. בסדנאות אמנות המכירה הטבעית תוכלו למקד את נקודות הכוח והחזקה שלכם בעולם העסקי, תקבלו כלים אופרטיביים להעברת מסרים אפקטיבית, ותלמדו כיצד להכיר את הלקוח שלכם, ואת מניעיו.

אומנות המכירה – להצלחה בעסקים

אחד הדברים הכי חשובים בדינמיקה מכירתית יעילה, היא למידה נכונה של הלקוח. מה המניעים שלו? מה אתם יכולים להעניק לו? מה הצורך שלו, ומה הוא צריך מכם? כל אלו ועוד, הן שאלות חיוניות להבנת הרציונל של מי שעומד מולכם, והתאמת המסר לצרכים שלו.

בסדנאות אומנות המכירה תלמדו כיצד לתקשר נכון עם הלקוח, הן באופן פרונטלי והן במכירה טלפונית, וליצור עמו כימיה ראשונית, דבר מהותי וחשוב להצלחה של כל מסע מכירה. כמו כן, בסדנאות הללו תלמדו למפות את הצרכים הפיזיים של הלקוח, אך לא פחות חשוב מכך – את הצרכים הרגשיים שלו, ולנווט את דינמיקת המכירה שלכם למקום הנכון והטוב ביותר עבורכם ועבור הלקוח. את הסדנאות מעבירים מיטב המומחים בתחום, המביאים אתם ניסיון של שנים והכרות מעמיקה עם עולם המכירה.

רוצים ללמוד איך למכור? חשוב לכם לעשות זאת בעזרתם של מומחים? קבוצת באלאנס, המתמחה בהנחיה ובפיתוח הדרכות בעולמות המכירה, מעמידה לרשותכם צוות מקצועי שישמח לסייע לכם בכך. לפרטים, צרו קשר בטלפון 050-2229212