כיצד להפוך המיומנות,
המקצועיות והאישיות שלכם
להגשמה
ולהוביל לתוצאות אפקטיביות יותר
סדנאות, הרצאות, ייעוץ ופיתוח עסקי לחברות וארגונים.
פעילות זו מתמקדת בכל דרגי ההנהלה( מנהלים בכירים וסגל זוטר) והעובדים בארגונים ובחברות ומספקת להם פתרונות ייעוץ והדרכה בכל הקשור למיומנויות רכות: שגרת הניהול, המנהל כמאמן, חשיבה חיובית, ניהול מו"מ, פרזנטציה עסקית, סגנונות תקשורת, מודלים למכירה, מודלים לטלמיטינג, טכניקות לטיפול בהתנגדויות, ניהול תיקי לקוחות אסטרטגיים ועוד…
אנו מאמינים שכדי להגיע לתוצאות הנדרשות יש צורך ב –
- שותפות מלאה בתהליכי איתור הצרכים, בניית תכנית הדרכה וליווי, ביצוע ההדרכות בפועל והטמעה.
- שינוי תפיסתי וגיבוש תפיסת מצליחנות ומצויינות פנימית אצל המודרכים.
- מתן כלים פרקטיים ואפקטיביים מהחדשניים ביותר בעולם ההדרכה.
- בניית ערכות הטמעה לתהליכי Train the trainer –
- תרגולים ומפגשי אימון להטמעת הידע בארגון ובצוותים המודרכים.
- הדרכות חווייתיות המאפשרת שיתוף מלא של המודרכים.
הקבוצה מלווה באופן שוטף את החברות הגדולות והמוכרות במשק כגון: בנק לאומי, הוט, רשת מלונות דן, טלדור, מגדל, הראל, ups, בזק בינלאומי, מימון ישיר, ביטוח ישיר, כללית, טבע, קוקה קולה, פלאפון, אוסם, שטראוס עלית, קבוצת פוקס, יונידרס, זאפ גרופ, טריגו נדל"ן, ג'פניקה ועוד.
הפתרונות מוצעים במגוון צורות וסגנונות כגון הרצאות, סדנאות, ימי גיבוש ו-ODT, האזנות וימי מרתון.
על פי הדרישות והצרכים ניתן גם לגבש פתרונות בהתאמה אישית.
סדנאות
בזירת העסקים של ימינו הלקוחות הם בעלי ידע רב ונגישות גבוהה למידע מה שמגדיל באופן משמעותי את מעורבות הקניה שלהם מצד אחד ואת הקושי ביצירת נאמנות מהצד השני. קיימת חשיבות רבה ליכולות מכירה איכותיות ודרישה גוברת למתן שירות אישי ואפקטיבי. על מנת לבצע זאת יש צורך הן באימוץ תפיסות שירותיות והן ברכישת מיומנויות מכירה. האתגר העומד בפני המנהלים הוא להמשיך להניע את העובדים למצויינות בשוק מאד תחרותי.
אנחנו גורמים לדברים לקרות!
במחלקת הסדנאות של באלאנס תוכל למצוא מגוון רחב של סדנאות בנושא מנהיגות, פיתוח מנהלים, מכירות, שירות, חשיבה עסקית ועוד…
בסדנאות חווייתיות ומאפשרת שיתוף מלא של המודרכים. במהלך הסדנאות יקבלו המשתתפים כלים פרקטיים ואפקטיביים שיאפשרו להם להתמודד בצורה טובה יותר עם אתגרי הניהול, שירות ומכירה.
מכירות
שירות
ניהול
הרצאות
אם גם הלקוחות שלך מחפשים תוכן שמדבר גם לראש וגם לבטן, כלים פרקטיים ומעשיים להשגת תוצאות עסקיות ואישיות, חווית למידה מתקדמת –
לנו יש את הפתרון בשבילך.
ארז שלו, מרצה בכיר בעל ניסיון עשיר בהנחיה ופיתוח הדרכות בעולם המיומנויות הרכות, יגלה לך את הנוסחה להצלחה אישית ועסקית.
להיות עצמאי בשטח
הרצאה שתפתח בפניכם את הכח של ההנעה הפנימית, תיתן לכם כלים לקבל החלטה תודעתית להיות "מנכ"ל" של עצמך ובעצם להיות זה שגורמים לדברים לקרות. בהרצאה תקבלו כלים איך להפוך את המיומנויות המקצועיות והאישיות שלכם להגשמה ובכך להוביל לתוצאות אפקטיביות יותר עבורכם הן ברמה האישית והן ברמה העסקית.
נשוחח על להיות בתודעה של עצמאי, לייצר הובלה, להבין מהו המניע שלנו להצלחה ובכך להיות אדון לעצמך, לזמן שלך, לכסף שלך, לניהול מאגר ההזדמנויות שלך … תפיסת עולם של עצמאי בשטח תפתח בפניך את הבחירה להשקיע את מירב האנרגיה והמשאבים באנשים, מקומות ודברים שמקדמים אותנו לתוצאות טובות יותר ולאיכות חיים גבוהה יותר מיום ליום.
להיות עצמאי בשטח זה לחיות חיים בעלי משמעות ויעוד. לעשות טוב לעצמך ולאחרים.
ממנעולים למפתחות ההצלחה
חשיבה חיובית – ממנעולים למפתחות – כל אדם יכול להוביל את המציאות כפי שהוא רוצה באמת, רק צריך לחבר בין המחשבה שבפנים למציאות שבחוץ ולהכיר בכח שיש בכל אחד מאיתנו לבחור את חיי היום יום. בהרצאה נציג מודל התנהגותי לחשיבה חיובית המכוונת לתוצאות של WIN-WIN ובחשיבה פרואקטיבית מקדמת. המשתתפים מקבלים כלים לשיפור צורת החשיבה שלהם והפיכת מחשבות שליליות לחיוביות שייסיעו לנו לקבל את ההחלטות הנכונות הן בעולם העסקים והן בחיי היום יום.
אומנות המכירה
השוק העסקי התחרותי מציב בפנינו אתגרים רבים המחייבים אותנו ליצירתיות ולמתן מוצר המספק פתרון מלא ללקוח. ההרצאה מתמקדת בקשר ההדוק בין הלקוח ומניעי הקניה שלו לבין המוצר כנותן תועלת ופתרון מקסימאלי. במהלך ההרצאה נלמד לבחון את צרכי הלקוח, לשאול את השאלות הנכונות וזאת כדי שנוכל להתאים לו את המוצר המספק לו מענה כולל לצרכיו. המפתח לעסקה מוצלחת היא כאשר שני הצדדים יוצאים בה מרוצים.
לכל אחד שפה משלו
סגנונות תקשורת – אחת הדרכים החזקות והטובות ביותר לפתח מערכות יחסים ארוכות טווח, מבוססת על היכולת להכיר בסגנון התקשורת האישי שלנו, ובמקביל לזהות במהירות את סגנון התקשורת של האחר, כך נשיג תוצאות עסקיות איכותיות יותר. ההרצאה מתמקדת במתן כלים המסייעים לזהות במהירות את סגנון התקשורת של האחר, ולהתאים אליו את סגנון התקשורת שלנו על מנת לקדם מערכות יחסים עסקיות בריאות וארוכות טווח. בניהול, שירות, מכירות ועוד…
להיות אלוף בהעברת מסרים
מיומנויות הפרזנטציה העסקית- לא אחת אנחנו נדרשים לעמוד ולהציג את עצמנו/מוצר/ שרות שלנו בפני לקוחות פוטנציאלים. בזמן הקצר שיש לנו – כדאי שנעשה את זה נכון! הכלי החשוב ביותר שיש לנו הוא כישורי התקשורת הבין אישית שלנו שמתבססת הן על יכולות ורבליות והן על אמצעים חזותיים, בלתי מילוליים, אשר קובעים במידה רבה את היכולת שלנו להניע את הצד השני לשתף איתנו פעולה. בהרצאה זו נגדיר את מטרות הפרזנטציה העיסקית ונציג מודלים לפרזנטציה אפקטיבית שתסייע לנו להעביר את המסר בצורה הטובה ביותר לקידום האינטרס האישי / עסקי שלנו.
סיפורים חדשים
ייעוץ מומחים, חדשות ותגליות אחרונות
"הסדנאות נבנו בשיתוף המנהלים , הותאמו לצרכי הלקוחות והועברו בשיטות וכלים שזוכות לשבחים.
מעבר לרעיונות , לתכנים המועברים והמטרות להשגה, הצליח ארז לרדת ל"נבכי נשמתם" של אנשי המכירות, לעמוד על החולשות והחוזקות , לתת את הטיפים הנכונים ובצורה האובייקטיבית ביותר.
אוכלוסיות אלה עברו פעילויות הדרכה רבות וציינו זאת כיוצאת דופן ופרקטית."
"לאחרונה סיימנו בהצלחה את קורס פיתוח המנהלים. התגובות החיוביות שקיבלנו במהלך כל הקורס ובסיומו משקפות וממחישות את החוויה יוצאת הדופן שעברו המשתתפים הן בפן המקצועי והן בפן האישי.
בדרכך הייחודית ארז, הטבעת את חותמך, עוררת השראה וחוללת בחייהם המקצועיים והאישיים שינוי משמעותי. הצלחת להיכנס לתוככי נפשם של העובדים, להרגיש אותם, לגעת בהם ותוך כך להתאים את הכלים לצרכים האישיים של כל אחד ואחת מהם.
המשתתפים עברו תהליך מפרה והם יצאו מהקורס הזה עם ארגז כלים עשיר, מוטיבציה, רצון ויכולת להעביר את הידע שלהם הלאה, לבצע שיפורים בארגון ולקדמו. לא היינו יכולים לעבור את התהליך הזה בלעדיכם."
במשך מספר שנים אנו נעזרים בשירותיהם המצוינים של ארז שלו ודודי בורבה – חברת "באלאנס" .
כיועצים חיצוניים ל"מלונות דן" הם "תפרו" עבורנו הדרכות בהתאם להגדרות הצרכים ולפרופיל העובדים / מנהלים הנדרש .
העבודה המשותפת כללה תחומי מכירות, שרות, מיומנויות ניהוליות ועוד והועברה הן להדרכות רוחב חוצות ארגון והן לפורומים מקצועיים ממוקדים.
לאור משובי המשתתפים והתוצאות בפועל ממליצה בחם על שרותיהם.