קורס שיווק וקידום מכירות לארגונים וחברות

נדרשים בשיפור הישגי השיווק והמכירות של חברתכם? קורס מכירות ושיווק המוצע על ידי balance group מיועד בלעדית לארגונים וחברות שמעוניינים בהכשרת ואימון אנשי המכירות שלהם ושיפור הישגיהם. במרבית המקרים מדובר בקורסים לאנשי ומנהלי מכירות שנתפרים אישית לכל ארגון, על בסיס תהליך אבחון שנשה ביחד עם מנהלי החברה.

האתגר שבשיווק ומכירה

אנשי ומנהלי מכירות בכל תחום מוצאים את עצמם מתמודדים בשגרת היומיום עם אתגרים רבים. בכדי להתמודד בהצלחה עם אתגרים אלו כישורים טבעיים בדרך כלל אינם מספיקים ויש צורך ללמוד באופן מעמיק ונכון כישורי שיווק ומכירה, כפי שמוצעים בקורס מכירות ושיווק של חברתנו. בקורסים אלו לומדי בין היתר פיתוח חשיבה חיובית, קריאה נכונה של לקוח, הבנת סיטואציית מכירה, ניהול שיחה הבונה אצל הלקוח אמון, הזדהות והערכה, וכן הגדרה נכונה של המוצר והכרת השוק בו הוא מוצע, ויכולת לסגור עסקה מול הלקוח.

 

תהליכי מכירות בחברה

תהליך בסיסי הנלמד בקורס שיווק וקידום מכירות עוסק בתהליכי מכירות בארגון, הכוללים זיהוי קהל מטרה וזיהוי לקוחות מטיבים. זאת לצד הבנת מניעים שונים של הלקוח לקניית המוצר או השירות המוצע, לרבות זיהוי של צרכים פיזיים וצרכים רגשיים שונים ואפיקי פנייה כדאיים ללקוחות. כמו כן, תהליכי מכירות בחברה דורשים הכרות מלאה והגדרה ברורה של סל מוצרים על תכונותיו ומאפייניו השונים. כל זאת יועבר עם בנייה נכונה של שלבי מפגש מול לקוח שמתחיל משלב הכרות בו נוצר קשר חיובי, מפותחת כימיה בין המוכר לקונה, ונבנות תחושות של אמון ושייכות. בשלב הבא איש המכירות יפעל להבנת צרכי ורצונות הלקוח כלפי המוצר או השירות המוצעים. על פי צרכים ורצונות אלו איש המכירות יציע פתרונות אפשריים אשר יובילו בסיכומו של דבר לסגירת העסקה.

 

לעבור לחשיבה חיובית

נושא מהותי נוסף הנלמד בקורס שיווק וקידום מכירות נוגע באיש המכירות עצמו וצורת עמדתו לתפקידו ולמעשה לחיים בכלל. חשוב להבין שיכולת שיווק ומכירה של מנהל ואיש מכירות מתחילה באופן שבה הוא תופס את העולם, את סביבתו, את עבודתו ואת עצמו. אם גישתו של איש המכירות שלילית ופסימית, גישה זו תועבר ללקוח והסיכוי לבצע מכירה יהיה הרבה יותר נמוך. מנגד, איש מכירות שאימץ תפיסת עולם חיובית ואופטימית שרואה את החיובי והנכון בכל דבר, יעביר חוויה זו ללקוח שתתרום לגיבוש עמדה חיובית אודות קניית מוצר או שירות שמוצע לו.

 

לקורס שיווק וקידום מכירות

לקורס מכירות ושיווק בהתאמה אישית, הרשמה וקבלת עוד מידע וייעוץ מקצועי בנושא, השאירו פרטיכם באתר שלנו או צרו קשר עם באלאנס גרופ בטלפונים 052-6962222 ו-050-2229212.