אודות קורס ניהול מכירות

קורס ניהול מכירות המוצע על ידי balance group מיועד באופן בלעדי למנהלי מכירות, ובתור שכזה הוא מועבר בגישה ושפה אחרת מאשר לאנשי מכירות. הקורס מתמקד במאפייני תפקידי ניהול שונים בדגש מיוחד על ניהול אנשי מכירות באופן נכון ואפקטיבי.

המעבר מאיש מכירות למנהל

בכדי להתקדם לעמדת מנהל מכירות על בעל התפקיד להציג ניסיון בעברו כאיש מכירות. יחד עם זאת חשוב להבין כי כישורי מנהל שונים מאלו של איש מכירות ואין זה מחייב שאיש מכירות מעולה יהפוך למנהל מכירות טוב. אכן, לא אחת קידום של אנשי מכירות מצטיינים למשרות ניהול מסתיימות בכישלון, והחברה לא רק שפגעה בהכנסות שסיפק לה בעבר איש המכירות, אלא היא נדרשת כעת להתמודד עם איש ניהול לא מתאים. לכן בתור התחלה מומלץ לבחור למשרות ניהול אנשי מכירות טובים ובעלי כישורים מתאימים ולספק להם הכשרה נאותה.

 

כישורי מנהלי מכירות

במהלך קורס ניהול ושיווק מכירות נלמדות דרישות התפקיד ומסופקים כלים ומיומנויות מתאימים. כישורים אלו של מנהל מכירות כוללים בין היתר:

  • ניהול אנשי מכירות- תפקידו העיקרי של מנהל מכירות הוא לנהל צוות של אנשי מכירות באופן נכון ומוצלח. זאת בין היתר על ידי הצבת יעדים ריאליים, חניכה והכשרת אנשי מכירות, העלאת מוטיבציה, יצירת אווירה תומכת וחיובית בצוות ושמירה על רמת מורל גבוהה.
  • חניכה והכשרה- מנהל מכירות נדרש בהכשרה מתאימה לשם חניכת והכשרת אנשי מכירות בארגון, עם גישות מכירה רלוונטיות ואפקטיביות ויכולת להסיר מחסומים של כל איש מכירות בהתאם לאישיותו.
  • הצבת יעדים- מנהל מכירות טוב יציב לצוות שלו יעדים ריאליים שיש ביכולתם להגשימם. יעדים אלו יתבססו למשל על הישגי עבר, מצב השוק, כוח קנייה בנקודות מכירה שונות וכדומה.
  • להמשיך למכור- מכיוון שמנהל מכירות היה בעבר איש מכירות מצטיין, ממשיכים לנצל כישורים אלו ולשלבם בתפקיד הניהול, ובמיוחד מושם דגש על עסקאות גדולות, מורכבות וחשובות. בנוסף מנהל מכירות מספק דוגמא אישית בשטח לאנשיו כיצד לבצע נכון מכירות.
  • להעלות את המוטיבציה- בכדי להגיע להישגים מחלקת מכירות נדרשת לשמר כל הזמן רמה גבוהה של מוטיבציה. דרישה זו מושגת קודם דרך היכולת והכריזמה של המנהל לרתום את הצוות, והיא ממשיכה ליצירת תחושת שייכות, חשיבה חיובית, תמריצי שכר וכו'.

 

לקורס ניהול מכירות

לקורס ניהול מכירות, הרשמה וקבלת עוד מידע וייעוץ מקצועי בנושא, השאירו פרטיכם באתר שלנו או צרו קשר עם באלאנס גרופ בטלפונים 052-6962222 ו-050-2229212.