עד השנים האחרונות חברות וארגונים האמינו כי אם הם יתנו שירות טוב ללקוחות, אלה יהיו מרוצים ויחזרו פעם נוספת. בשנים האחרונות מחקרים מהעולם מגלים, כי הלקוח כבר לא מסתפק רק בשירות טוב מצד נותן השירות, חווית לקוח היא הסטנדרט החדש. בסדנה נלמד מהי בכלל חווית לקוח ומהם ההבדלים בין שירות לקוחות רגיל לבין יצירת חווית לקוח. נבין מדוע קשה לייצר חווית לקוח, ונבחן יחד חוויות לקוח WOW שעברנו בעצמנו כלקוחות. כדי לייצר חווית שירות, חווית לקוח מדהימה, בראש ובראשונה נבין מה הלקוחות שלנו באמת רוצים, מה השתנה בדרך שבה הם קונים, שבה הם ממליצים לאחרים או והתהליך שגורם להם לחזור שוב או להעדיף את המתחרים.
כל זה קשור לנאמנות לקוחות, אקטיבית ופסיבית ובסדנה נבין איך מייצרים נאמנות אקטיבית. נלמד בסדנה כלים פרקטיים ליצירת חווית לקוח, שמביאה איתה לקוחות מרוצים, משלמים ולאורך זמן.