לקרוא אותם נכון

מחקרים רבים מתחום התקשורת עוסקים בשפת גוף, רובם המכריע של המחקרים קובע כי לשפת הגוף יש משקל מהותי ומשמעותי מאוד בהעברת מסרים, למעשה קרוב ל-60% מהמסרים שאנו מעבירים מועברים באמצעות שפת גוף, קצת מעל 30% מיוחסים לטון ולטונציה ואילו פחות מ-10% ( למעשה 7% בדיוק ) מתייחסים לתוכן הדברים.

בתקשורת בין אישית לשפת הגוף מקום מרכזי בהבנת מסרים, אנו מזהים ומתרגמים תחושת של אנשים עוד לפני שפתחו את פיהם: עצבים, עייפות, פחד, חרדה, דיכאון ועוד. כשיש פער בין שפת הגוף לתוכן השיחה אנו, ורוב בני האדם, ייתנו עדיפות ואמונם בשפת הגוף ולא במילותיו של העומד מולם.

 

להבין את המסרים הסמויים

כדי להבין את שפת הגוף של הצד השני, ובייחוד במקרים בהם אנו נדרשים לתת שירות, לקדם מהלכים עסקיים חשובים ולסגור עסקה גדולה, מומלץ לנו ללמוד על שפת הגוף מהמומחים. הרצאה בנושא שפת גוף היא דרך נפלאה להבין מסרים סמויים, מסרים שלא אומרים באמצעות המילים. מי שעוסק בתחום המכירות יודע שהעברת המסר בצורה הנכונה היא זו שתקדם סגירת עסקה. גם הבנתו של הלקוח, בצד השני, יכולה לסייע בכך ולאפשר לנותן השירות לדבר בדיוק באותה השפה.

הרצאה על שפת גוף יכולה להתאים למגוון של קהלי יעד, למנהלים ולעובדים בזירות רבות. כאשר אנו מבינים את הצד שמולנו היטב, נדע כיצד להגיב וכיצד לתקשר אתו בצורה הראויה. כאשר נוכל "לקרוא" את הסימנים האלה נדע גם מה הוא חושב, כיצד הוא מרגיש ולמה בדיוק הוא מתכוון, אף על פי שאיננו אומר זאת באופן מילולי. היכולת לקרוא את שפת הגוף איננה עניין של מה בכך ואפשר ללמוד אותה בכל שלב, דורשת תרגול. את האנשים הקרובים לנו, איתם אנו מבלים לא מעט שעות ומכירים היטב, נצליח להבין טוב יותר גם ללא מילים. אולם, את האנשים שאינם מוכרים לנו, כאלה שאיננו פוגשים באופן תדיר, נתקשה להבין אם לא נלמד את השפה.

היכולת שלנו להתפתח כאנשי מקצוע, כמנהלים וגם כנותנים שירות היא עניין חשוב מאד והדרך להמשיך ולהצליח. הרצאה על ביטחון עצמי כמו גם הרצאות על נושאים נוספים, לרבות שפת הגוף, הן חלק ממכלול שלם של כלים הנדרשים למנהלים ולעובדים כאחד. במקרה של שפת גוף, הכלים הנלמדים במהלך ההרצאה יכולים לסייע לנו גם מחוץ לעבודה, בבואנו להתמודד עם אתגרי החיים.

חברת Balance Group מזמינה אתכם לבחור באחת מתוך מגוון ההרצאות שלנו, המתאימות לקהלים רבים, למנהלים וגם לעובדים מכל התחומים ובכל הדרגות. לפרטים אודות ההרצאות והסדנאות, לחצו כאן ולקבלת מידע נוסף, צרו קשר ב – 052-6962222