לחשוב ולפעול נכון

החיים שלנו רצופים בצמתים של קבלת החלטות. בכל רגע נתון כמעט עלינו לקבל החלטה כלשהי, לכאן או לכאן. להחליט לאן לפנות, מה לעשות, מה לומר ואפילו כיצד להתמודד עם המציאות עצמה- "דלתות מסתובבות". ההחלטות שלנו משפיעות על חיינו ולרוב יכולות לעשות את ההבדל בין חיים מסופקים של הגשמה עצמית והצלחה גדולה לבין כאלה שפחות. ישנן לא מעט תקופות במהלך החיים בהן אנו מוצאים את עצמנו מול אתגרים רבים. אלה יכולים להיות אתגרים אישיים וגם אתגרים מקצועיים. הרצאה על שינוי בחיים, הינה הרצאה מעוררת השראה שלאחריה מובילה רבים מהמשתתפים לבצע שינוי חשיבה ואף שינוי בדרכי הפעולה הנבחרים של אותו אדם.

 

לייצר את ההצלחה

ההרצאה "להיות עצמאי בשטח" עוסקת בחשיבה חיובית- "להיות מנכ"ל של עצמך". הרצאה בנושא קבלת החלטות, הגברת המוטיבציה וגם הגשמה עצמית, מייצרות אצל המשתתפים חשיבה אחרת- חשיבה חיובית מכוונות תוצאות והצלחה. במקום להיות תלויים באחרים, בגורמים חיצוניים, אנו לומדים לקחת את המציאות לידיים ולהוביל את חיינו. הסוד הוא לייצר חשיבה חיובית פנימית ולחבר אותה עם המציאות החיצונית. עם אותה מציאות יום יומית, שבאה לידי ביטוי בחיינו האישיים והמקצועיים כאחד.

חשיבה חיובית היא הזדמנות להצליח יותר. עלינו לאמץ חשיבה שהיא פרואקטיבית- חשיבה יוזמת, שכן פעמים רבות אותה חשיבה חיובית רצויה איננה באה לנו באופן טבעי. כלים לשיפור החשיבה הם אמצעי מצוין שיסייע בכך וכן הכרת המודל ההתנהגותי המתמקד בחשיבה החיובית, המכוונת אותנו לתוצאות הרצויות. שינוי בחיים מתחיל גם הוא מחשיבה חיובית ופרואקטיבית אך לא רק, מעבר לקבלת ההחלטה יש לבנות תוכנית עבודה אישית, לקבוע מטרות ויעדים, למצוא שותפי תפקיד ודמויות מחזקות, לנטרל רעשים ודמויות מזיקות, לקבוע נקודות משוב ועוד.

חברת Balance Group מזמינה אתכם להרצאה המתמקדת במיקסום הפוטנציאל האישי באמצעות חשיבה חיובית- פרואקטיבית ומציעה לכם כלים משמעותיים היכולים לסייע בהפיכתה של החשיבה השלילית לחשיבה חיובית מקדמת. לפרטים אודות ההרצאות והסדנאות האחרות של החברה, לחצו כאן לקבלת מידע נוסף,  או צרו קשר בטלפון 052-6962222