מצוינות- לא מילה גסה בארגון

מצוינות בעולם עסקי תחרותי, כזה שמשתנה בקצב מסחרר, נתון לרגולציה או פתוח בשוק החופשי, מציף לא מעט אתגרים במקומות העבודה ובניהול עובדים בפרט.

 

ההגדרה המילונית למילה מצויינות מדברת על "הכי טוב" / "מובחר" ואנו נגדיל ונאמר כי מצויינות הינה גישה פנימית לביצוע פעולה באופן הטוב ביותר שאדם או גוף יכולים לבצע. המצוינות נותנת דגש לערך של התהליך והדרך- "עשה את המיטב", לפעמים אפילו  יותר מאשר לתוצאות עצמן. התגמול הניתן על המאמץ והתשומות בעצם ביצוע הפעולה יביא לקידום, הנאה, חינוך בריא, סיפוק ותרגול איכותי. ישנים מספר חלקים הבונים מצוינות:

  1. כוונה או אג'נדה- אמונה ודרך חיים כי עלינו לעשות את מיטב יכולתנו לביצוע פעולה אחת או רבות.
  2. הצבת יעדים ומדדי הצלחה- קביעת סטנדרטים גבוהים של ביצוע הגבוהים משאר האנשים האחרים בזירת הפעולה (זהו הקו דק שבין הצטיינות למצוינות).
  3. יכולות- מהן סך היכולות והמיומנויות שיש לנו לביצוע המשימות. יכולות מוגבלות לא מונעות אימוץ גישה של מצוינות, זה נקרא מיצוי הכוח.

ארגונים רבים מבקשים להעביר למנהלים ולעובדים הרצאה בנושא מצוינות המתמקדת בהבנת כח ההנעה האישי של כל אחד מאיתנו ואיך לנצל את המשאבים שלנו בצורה האפקטיבית ביותר תוך דגש אישי על הנעה, מוטיבציה וחתירה למצויינות. הרצאה בנושא מצויינות תשים דגש על כלים לחשיבה חיובית הפונה לקהלים בתחומים שונים, למנהלים בכירים ולבעלי דרגות נוספות העוסקים בעסקים, במכירות ולמעשה – בכל התחומים המקצועיים האחרים.

להוביל, להשתפר, להצליח

הרצאה על מצוינות מספקת לנו כלים העוזרים לנו להסתכל על עצמנו טוב יותר, לאתר חוזקות, לטשטש חולשות, לעשות שימוש ביכולות ובמיומנויות שלנו בצורה טובה יותר ומעל הכל לאמץ חשיבה חיובית. הדבר אפשרי תודות לחשיבה פרואקטיבית, שגורמת לנו עצמנו לייצר את המציאות, להתקדם, להוביל ובסופו של דבר – להשיג את המטרות.

להתמודד עם האתגר

חיינו רצופים באתגרים. בין אם בחיים הפרטיים שלנו ובין אם במקום העבודה, מרביתנו מוצאים את עצמנו לא אחת במצב של "המתנה". אנו ממתינים לדבר הטוב הבא, מחכים שיקרה לנו משהו, שהחלום יתגשם, שנצליח ושנוכל סוף סוף להרגיש מסופקים יותר. יחד עם זאת, חלקנו הגדול סקפטי ולא באמת מאמין שהדבר אכן יקרה, שהוא מגיע לנו ושהוא אפשרי. חשיבה שלילית זו מעכבת אותנו ולא מאפשרת לנו להגשים מטרות. ההרצאה "ממנעולים למפתחות ההצלחה" תסייע למשתתפים לקבל את ההחלטות הנכונות, לתפוס את העולם ואת המציאות הפרטית אחרת ולהגיע בדיוק למקום שאליו רוצים להגיע – מקום של הגשמה עצמית.

רוצים ללמוד לחשוב אחרת ולקבל את הכלים שיסייעו לכם בפיתוח החשיבה החיובית? המרצים המומחים של Balance Group מזמינים אתכם להרצאה המתמקדת בפיתוח מצוינות. לפרטים אודות ההרצאה "ואודות הרצאות וסדנאות אחרות שלנו, לחצו כאן ולקבלת מידע נוסף, צרו קשר בטלפון  052-6962222