תחשוב טוב – יהיה טוב

כמה פעמים מצאתם את עצמכם במהלך החיים נגררים למקום חשוך ולחשיבה שלילית? כמה פעמים נתתם למחשבות השליליות שבכם להשתלט עליכם ולמנוע מכם להגשים את עצמכם, להצליח יותר ובאופן כללי גם להיות מסופקים?

פעמים רבות הבחירה שלנו אם להרגיש טוב או רע מובילה אותנו לתוצאות שונות לחלוטין. קל מאד להישאב לשליליות וגם להאמין בה. יחד עם זאת, אותן מחשבות שליליות הן אלו שמעכבות אתנו ובסופו של דבר מונעות מאתנו לייצר תפוקות רצויות. הרצאה בנושא חשיבה חיובית – "ממנעולים למפתחות ההצלחה" או "להיות עצמאי בשטח" הינן הרצאות מעוררות השראה אשר עוסקות בשינוי חשיבה ובאימוץ דפוס חשיבה אחר- דפוס פרואקטיבי ויוזם.

 
לשנות את המציאות של חיינו

חשיבה חיובית משנה מציאות !

ישנו משפט שהיה שגור בפיו של כל ר"סר בצבא: "תכוון גבוה תפגע גבוה, תכוון נמוך ותפגע נמוך". כאשר אנו מאמינים שיהיה רע, הסיכוי שיהיה טוב כמעט ולא קיים…זה בדיוק ההבדל המהותי בין התנהגות נגררת- ריאקטיבית לבין התנהגות יוזמת, שבאה ממקום בריא וחזק- פרואקטיבי.

כאשר אנו מאמינים שאנו מסוגלים להתמודד עם האתגר וכאשר אנו בטוחים באמת ובתמים שנצליח – הדבר קורה, המציאות שלנו הופכת לטובה יותר ואנו מלאי ביטחון ותחושת מסוגלות. המחשבה החיובית הזו היא זו שמניעה אותנו קדימה, מייצרת בנו את המוטיבציה ההכרחית ומאפשרת לנו להגשים את מטרותינו..

חשיבה חיובית בכל תחום

חשיבה חיובית הכרחית לכל מעגל עיסוק בחיים שלנו: בזוגיות, באימוני ספורט (הישגי או אימוני כושר), עם בני משפחה וחברים, בעבודה, בלימודים, בצבא ועוד מסגרות ומעגלים רלוונטיים. הרצאה בנושא חברתי והרצאות נוספות המתמקדות בעידוד מוטיבציה- הנעת עובדים וחשיבה חיובית ובריאה- מקדמות תוצאות ומספקות לנו את הכלים למצוא את נקודת האור ואת הכוח הפנימי שלנו.

חברת Balance Group מזמינה אתכם להשתתף בהרצאה "ממנעולים למפתחות ההצלחה", אותה מעבירים אנשי מקצוע מנוסים ומיומנים. הרצאה זו, ואחרות, תייצר אצלכם תובנות חשובות, תספק כלים משמעותיים ותעורר אצלכם מוטיבציה לביצוע שינוי. לפרטים אודות הרצאה זו ואודות ההרצאות והסדנאות האחרות של החברה, לחצו כאן לקבלת מידע נוסף, או צרו קשר בטלפון 052-6962222