אומנות המכירה הטבעית

משחר ההיסטוריה אנו מזהים פעולות של קנייה ומכירה, כבר בתקופת המקרא פגשנו את עשו שמכר את בכורתו ליעקב תמורת נזיד עדשים. עולם העסקים בנוי ממערכת יחסים בין הביקוש להיצע, אנשים המכירות- תפקידם להדגיש את הצורך וליצור ביקוש וכך להצליח ולמכור את מרכולתם.

פעילות המכירה מורכבת ממספר שלבים, ראשית יש ליצור כימיה עם הצד השני ולייצר פתיחות להקשבה ואמינות אצל הצד השני לקבל ממך מידע. בימינו, כשעולם המידע כ"כ נגיש וכל לקוח מרגיש מומחה – יצליח זה שיגרום ללקוח שעומד מולו לראות בו כמומחה תוכן. לאחר מכן חשוב לזהות מהו הצורך של הלקוח – מה מניעי הקניה הריגשיים והפיזיים שלו ולא פעם נמצא את עצמנו מעוררים את הצורך בלקוח, במקרים רבים הלקוחות לא יודעים שהם צריכים את הפריט / השירות המוצע. בהמשך, יש ליצור חשיפה גדולה של המוצר ולהנגיש אותו אל קהל הלקוחות ( היצע, איכות המוצר ועוד ). יכולת השכנוע, ייעוץ מומחה והתאמת פתרון 360 ( מיומנות המכירה) הם מה שיסגרו לבסוף את העסקה. התחנות והחומות שיש לעבור בדרך עד לביצוע המכירה רבות: תחרות בשוק וריבוי מתחרים, טיב המוצר, מצב כלכלי ועוד, כל אלו מקשים את מלאכת המכירה ומצדיקות את תהליך ההכשרה וההדרכות שעוברים אנשי מכירות בשביל להיות טובים יותר.

 

מכירה טבעית

כשהמידע כ"כ נגיש ושקוף ללקוח, בעולם שבו חוות דעת מפורסמות באתרים השונים ללא סינון או יכולת לשלוט על טיב המסר, כשהלקוח מזהה במהירות מניפולציות מכירה הדרך היחידה להוביל שיחת מכירה היא ע"י המכירה הטבעית. המכירה השקופה והאוטנטית ללקוח.

ההרצאה " אומנות המכירה הטבעית" מתמקדת ב

  1. האנשים, המקום והדברים מתאימים ל-2 הצדדים.
  2. הכוונה ברורה, שקופה ומוצהרת מראש ע"י הצדדים.
  3. הצדדים מגיעים בכוונה להיטיב עם עצמם ועם הצד השני.
  4. עסקה תתקיים רק כשיש קונספט מנצח עבור 2 הצדדים.
  5. הצדדים ידעו מראש ובמדויק מהו הערך המתקבל והיו בהסכמה שלמה, ברורה וחיובית Positive.
  6. תמיד תינתן תמורה הולמת כספית / שוות ערך כסף מהקונה למוכר.

רוצים לשמוע עוד על הרצאה בנושא מכירות? אנחנו ב – Balance Group מזמינים אתכם ליהנות מאומנות המכירה הטבעית ולקבל את הכלים המשמעותיים כדי ליישם אותה במקום העבודה. לפרטים אודות ההרצאות והסדנאות שלנו, לחצו כאן ולקבלת מידע נוסף, צרו קשר 050-2229212