הכשרת איש מכירות שעושה את ההבדל

הצלחת מכירת שירותי ומוצרי חברה תלויה קודם כל ביכולת של איש מכירות. יכולת זו ניתן בהחלט לרכוש עם הכשרה נכונה. בחברת balance group מתמחים באימון והכשרה של אנשי ומנהלי מכירות מתוך הבנה שמה שהופך איש מכירות טוב למקצועי הכשרת איש מכירות הינו שילוב של הבנה טכנית, כלומר איך בכלל למכור, לצד יכולת ניהולית שיודעת כיצד מנהלים מכירות.

הצורך בהכשרת אנשי מכירות

חברות וארגונים רבים נעזרים לאורך שנים באותה שיטת מכירות, אולם לא אחת שיטת המכירות הישנה והמוכרת כבר אינה רלוונטית לשוק העכשווי ואינה תורמת ומקדמת את מכירות העסק. בעיה זו ניתן לפתור על ידי הכשרה מקצועית של אנשי מכירות, כפי שאנו מספקים באמצעות גישות, טכניקות, כלים ושיטות מכירה עדכניות ואפקטיביות. ההכשרה מקצועית של איש מכירות גם מסייעת בפריצת מחסומים של המוכר, שיכולה לנבוע מהרגלי מכירה לא נכונים או מגישות מוטעות. מעבר לכך הכשרה נדרשת לשם רענון כוחות מכירה של הארגון, לצמצום פערי ידע בין צוותי מכירות וליצירת תחושת הכרה והערכה בקרב אנשי המכירות של החברה.

 

מובילים בהכשרת אנשי מכירות

כבר יותר מעשור שחברתנו מובילה בהכשרת אנשי מכירות לענפים ותחומים שונים במשק. בין היתר הכשרנו אנשי מכירות לתחומי המלונאות, בנקאות, ביטוח, מסעדנות, קמעונאות ועוד. היכולת שלנו להכשיר בהצלחה אנשי מכירות מבוססת על גישה מתקדמת, נבדלת מגישות אחרות הקיימות בשוק, הניכרת בין היתר בהיבטים הבאים:

  • שיטת inside out- שיטת מכירה הדוגלת באמונה בחזקות ארגון וביכולתו לעצב את עתידו.
  • מומחה בתחומו- על איש המכירות להצטייר כאוטוריטה בתחומו, ולא רק כאדם הבא למכור שירות או מוצר, עם יכולת לספק מידע מקצועי הרבה יותר נכון ומדויק מכל מה שימצא הלקוח ברשת האינטרנט.
  • ערך מוסף- איש מכירות טוב ידע לבנות מערכת יחסים אישית מול הלקוח וליצור מולו חוויית קנייה רגשית עם ערך מוסף מהותי, שהינו מעבר למידע קיים אודות המוצר או השירות.
  • להיות אתה- איש מכירות מצליח מכך שהוא שומר על זהות אישית אותנטית עם הרגלים אמיתיים וטבעיים, לצד התאמות ספציפיות לפי מאפייני הלקוח שמולו מבוצעת המכירה. כך הלקוח יכול לראות את האדם שמעבר למוכר, עם דגש על צדדים חיוביים, להתחבר אליו, להזדהות עימו וליצור מערכת יחסים מבוססת אמון.

 

להכשרת אנשי מכירות

להכשרה של אנשי מכירות מקצועית ומתקדמת, הרשמה וקבלת עוד מידע בנושא, השאירו פרטיכם באתר שלנו או צרו קשר עם באלאנס גרופ בטלפונים 052-6962222 ו-050-2229212.