הדרכה בארגונים מותאמת ואפקטיבית

הדרכה בארגונים כפי שקבוצת balance group מספקת הינה בעלת חשיבות רבה למנהלים ועובדים כאחד. ההדרכות מעניקות סל כלים יעיל לרכישת ידע רלוונטי חדש ולהעברת מסרים מבוקשים, עם הזדמנות לזיהוי צמתים אפקטיביים לאורך חייו של ארגון או של מחלקה וצוות.  כמו כן, הן תורמות לתהליכי שינוי מדיניות של ארגונים וגם לרענון ואוורור חברתי ומקצועי.

בניית הדרכה בארגון

אנו מספקים הדרכה בארגון מותאמת באופן מלא לצרכיו. התאמה זו מושגת על ידי אבחון צוות ייעוץ של הארגון, בעקבותיו יוצרים מפה של צרכי הארגון והפער בין הרצוי למצוי. כמו כן, יחד עם מנהלי ויועצי הארגון מחליטים על תוכנית עבודה מתאימה המוצעת במסלולים שונים, הכוללים:

  • הדרכות חד פעמיות- בדמות סדנא יומית או הרצאה שיכולות להיות בנושאים ספציפיים כמו מכירות או שיווק וכן כהדרכות מיומנות, למשל בנושאי תקשורת, הקשבה, אינטליגנציה רגשית ועוד.
  • תהליך – יכול להיות בדמות קורס או תהליך הדרכה ממושך. אורכו ומרכיביו ייקבעו בהתאם לצורכי הארגון השונים.
  • ייעוץ מקצועי- הדרכות יכולות להיות גם בדמות תהליך ייעוץ מקצועי אישי או קבוצתי לאנשי מקצוע בכירים ולמנהלי הארגון.

 

מגוון אפשרויות הדרכה

חברתנו מציעה מבחר עשיר ומגוון של הדרכות בארגון חווייתיות ואפקטיביות, בשלל תחומים ונושאים רלוונטיים. כך למשל, תוכלו להזמין מאתנו את ההדרכות הבאות:

  • שגרות ניהול ובקרה בסביבת המנהל- פיתוח יכולות לשלוט בסביבת עבודה ולא לתת לה לשלוט במנהל, באמצעות כלים שונים כמו בקרה יומית, תוכנית עבודה ושגרת ניהול.
  • מקורות הכוח בניהול- הכרת ויישום מקורות כוח שונים של המנהל כדוגמת כוח מקצועי, ערכי, סמכותי, חברתי ועוד.
  • לא בבית ספרנו- הדרכות המטפלות בהתנגדויות, מדוע הן מופיעות, אך מזהים אותן ואיך מסירים אותן.
  • העברת מסרים- סל כלים פרקטי עם מודלים שונים לפיתוח מיומנות של פרזנטציה עסקית שיש להציג מול גורמים שונים כדוגמת משקיעים, לקוחות, מנהלים או ספקים.
  • משירות לקוחות לחוויית לקוח- בסוף עשור השני של שנות האלפיים ארגונים נדרשים להעניק ללקוחותיהם שירות טוב שהוא גם חווייתי.
  • מיומנות משא ומתן- פיתוח יכולות משא ומתן כחלק מתפקידי ניהול ומכירות.
  • אומנות המכירה- הדרכה מקצועית המספקת סל כלים פרקטי לאנשי ומנהלי מכירות.
  • איסוף לידים- טכניקות וכלים להתמודדות בהתנגדויות במהלך איסופם של לידים.
  • סגנונות תקשורת- סל כלים יעיל לפיתוח מערכות יחסים בטווח ארוך.

 

להדרכות בארגונים

להדרכה בארגון בהתאמה אישית, להרשמה, עוד מידע וייעוץ מקצועי בנושא, השאירו פרטיכם באתר שלנו או צרו קשר עם באלאנס גרופ בטלפונים 052-6962222 ו-050-2229212.