מאי 2018
שפת גוף – לקרוא אנשים נכון
תקשורת בין אישית היא הבסיס לכל אינטראקציה אנושית, החל מרמת המיקרו ועד לרמת המאקרו. כל מנהל, איש שירות לקוחות או איש מכירות טוב יודע: גם העסקה הגדולה ביותר מתחילה מהאינטראקציה הבין אישית, מהג'סטות הקטנות, מהרמזים [...]
הרצאות מעשירות לעובדים שלכם
מנהלים צוות עובדים? בעולם העסקי של היום, טיפוח והכשרה מתמדת של העובדים שלכם, הוא הכרח המציאות. בעולם אינטנסיבי כמו העולם העסקי, על מנת לא להישאר במקום, צריך להיות תמיד עם האצבע על הדופק, להיות מודעים [...]
להשתפר ולהתייעל
עבודה מול אנשים או עם אנשים היא הרבה יותר קשה ומאתגרת לעומת עבודה שלא תלויה באף אחד. לאנשים יש צרכים שונים, רצונות משלהם, הם באים מרקעים שונים וכמובן מפגינים רמות שונות של ידע, אופי ומוטיבציה [...]
אחריות והנעה לפעולה
הרגע בו אדם עובר מעובד רגיל למנהל הוא רגע די דומה לרגע בו נולד הילד הבכור. מבינים שפתאום יש אחריות פרטית ושליחות וצריך לדאוג לאדם נוסף (או ליותר) על מנת שיתפקדו כמו שצריך ויקבלו את [...]
הדרכה למען העתיד
הצלחתו של בעל עסק, ושל העסק שאותו הוא מנהל, תלויה מאוד בעובדים שהוא בוחר להעסיק והאופן שבו הם מבצעים את עבודתם. ניהול של עסק זהו תחום שכולל הרבה מאוד אלמנטים ובעיקר – שמירה על איכות, [...]
מורכב ומאתגר
תפקיד של מנהל מכירות מצריך אישיות מיוחדת ומורכבת מאוד. זהו לא תפקיד פשוט וקל והנתונים מראים על כך שבחברות יש תחלופה בקצב גבוה בתפקידים הללו, שמאוישים בדרך כלל על ידי אנשים צעירים ודינמיים. עבודתו של מנהל [...]