מאי 2018
אומנות שצריך לשייף
יכולת הדו שיח והדיבור עם האחרים, העומדים למולנו, היא אומנות לכל דבר והיא יכולה להועיל מאוד לכל אדם אשר מנסה להשיג משהו, ובעיקר – לאנשי המכירות, הנדרשים להציג מוצר או שירות חדש ורוצים למכור אותו. [...]
לסגור עסקה בהצלחה
אם אתם אנשי מכירות, מנהלים, אנשי שיווק או אנשי שירות לקוחות, סדנאות טכניקות מכירה הן הפתרון המושלם עבורכם. בעולם האינטנסיבי והדיגיטלי של ימינו, זמן שווה כסף, וכל דבר נמדד לא רק בדקות, אלא גם בשניות. [...]
מלקוח מתנגד ללקוח מרוצה
בעולם של היום, אתגרי הניהול, המכירה והשירות הם מורכבים מתמיד. כל לקוח, קטן כגדול, הוא הרבה יותר ספקן, הרבה יותר מונגש למידע, הרבה יותר חשדן והרבה יותר מודע לעצמו ולסביבה הצרכנית שלו. במובן הזה, כל [...]
מהתנגדות להסכמה – אומנות השכנוע
כבני אדם, אנו כולנו מלאים בהגנות. זה חלק מטבע האדם וזה חלק ממי שאנחנו. זו למעשה הדרך שלנו להגן על עצמנו מפני הלא נודע, החדש, המאיים. חלק מאמנות השכנוע והמכירה, היא להסיר את ההגנות וההתנגדויות. [...]
היררכיה למען הסדר
העולם המודרני בנוי מהיררכיה ויש לכך גם יתרונות וגם חסרונות. היררכיה חשובה לייצור סדר והגמוניה, אם כי היא לפעמים מדכאת את החלשים, אך זוהי דרכו של העולם וצריך ליישר קו. ההיררכיה מגיעה כמובן גם לפן [...]
להבין את מי שעומד מולך
כל עסקה, גדולה כקטנה, מתחילה בדבר החמקמק הזה שנקרא כימיה. חלק חשוב מהכימיה שנוצרת בין שני צדדי העסקה, הוא היכולת להבין ולפרש נכונה את שפת הגוף של הצד שממול. חלק גדול מהמסרים שאנו מעבירים לזולת, [...]