אימון והדרכת אנשי מכירות

בקבוצת balance group מתמחים בייעוץ והדרכת אנשי מכירות פרטנית או קבוצתית, עם שיטות מתקדמות ואפקטיביות ששמות דגש על מבנה ומשאבי הארגון, גישות חיובית והעצמת העובדים. בקבוצה עובד צוות מומחים מיומן, עם ידע מקיף ומעמיק בנושאי מכירות בתחומים וענפים שונים במשק. הקבוצה שירתה עד היום עשרות אלפי לקוחות ועסקים בכל קנה מידה ומשלל מגזרים, תחומים וענפים במשק, כדוגמת ענפי המלונאות, הביטוח, בנקים, קמעונאות, מסעדנות ועוד.

להבין את אומנות המכירה

התחרות העזה בשוק העסקי של ימינו מעלה את רף היצירתיות, הקושי והאתגר של חברות לשווק ולמכור את מוצריהן ושירותיהן. אימון אנשי מכירות שמוצע על ידינו מתמקד בצרכים אלו על ידי מתן כלים להבנת מניעי קנייה של קהל היעד באופן שיניב עבורו תועלת ויספק פתרונות אופטימאליים. בנוסף, הכשרת אנשי מכירות מורכבת מיצירת תהליך מכירות מסודר עם מספר שלבים ברורים הכוללים:

  • תקשורת- יצירת קשר על בסיס אמון, כבוד וכימיה, שמוביל לתחושת שייכות אצל הלקוח ומספק מצע נעים ומזמין לדיאלוג מכירה.
  • צרכים- בשלב הבא על המוכר להבין מהם הרצונות והצרכים הפרקטיים והרגשיים של הלקוח מהמוצר. הבנה זו תתגבש בין היתר באמצעות בחינת תגובות הלקוח, ועל ידי הצגה של שאלות מעוררות, סגורות ופתוחות.
  • העצמת פתרון- המוכר יעצים את פתרונות המוצר או השירות בהתאמה לרצונות וצרכים של הלקוח. העצמה תכלול בין היתר הצגת העסק שמאחורי המוצר ככתובת אולטימטיבית שמעניקה ללקוח פתרון שלם לצרכיו.
  • סגירת עסקה- בשלב האחרון כשהלקוח בשל ומביע נכונות ניתן לעבור לשלב סגירת עסקת המכירה, באופן שייחרט בזיכרון הלקוח כחוויה חיובית.

 

סל כלים מקצועי לאנשי מכירות

הכשרת אנשי מכירות המוצעת על ידינו מספקת סל כלים מקצועי מלא ופרקטי, הכולל מגוון טכניקות, מתודות ושיטות. כך למשל, אימון אנשי מכירות מורכב משילוב של מכירה טבעית לצד מכירה מקצועית:

  • מכירה טבעית- בכדי שלקוח יאמין לאיש מכירות הוא נדרש לראות את האדם שמאחוריו. לכן אנו מלמדים אנשי מכירות כיצד לפעול באופן טבעי ואותנטי, דבר התורם ליצירת קשר אישי עם הלקוח שמבוסס על אמון, כבוד וכימיה. יחד עם זאת איש מכירות מקצועי ידע גם לשים גבולות לאישיותו ולהתאימה למאפייני קהל יעד וצרכי המכירה.
  • מכירה מקצועית- לצד קשר אישי, איש מכירות נדרש להותיר רושם של מומחה בתחומו, שהינו בעל ידע מעמיק אודות חברתו ומושא המכירה על מאפייניו השונים, כן להציג עצמו כאיש מקצוע שמכיר היטב את השוק על מתחריו וההזדמנויות השונות שיש בו. תכונות אלו יגרמו ללקוח לסמוך ולכבד את איש המכירות, דעותיו, עמדותיו ועצותיו.

 

לאימון אנשי מכירות

לאימון והדרכת אנשי מכירות, הרשמה וקבלת עוד מידע וייעוץ מקצועי, השאירו פרטיכם באתר שלנו או צרו קשר עם באלאנס גרופ בטלפונים 052-6962222 ו-050-2229212.