למצוא את הכוח שבפנים

מוטיבציה, או הנעה בעברית, הינה מכלול תהליכים פנימיים אצל אדם אשר מעוררים ומכוונים את ההתנהגות האנושית לעבר מטרה מסוימת. המוטיבציה היא כוח ( רצון למשל) שמביא איתו הפרט בביצוע פעולה מסוימת ומידת ההתמדה שלו בביצועה.

למרות חשיבותה של ההנעה והמודעות שלנו לחשיבותה ישנן לא מעט תקופות בחיים בהן אנו מוצאים עצמנו "כבויים" ללא אותו כוח/ "דרייב" שיניע אותנו לבצע פעולות חשובות, ואף פשוטות בחיינו. בדיוק בנקודה הזו חובה עלינו "לאסוף" את עצמנו, למצוא את הכוח שבפנים ולייצר את אותה הנעה שאבדה לנו. הדבר חשוב והכרחי מאד במקומות העבודה שלנו, שם עלינו לשנות את תודעתנו ולייצר באופן שוטף מוטיבציה שתניע אותנו הלאה, אל ההצלחה. מנהלים רבים עוסקים בשאלה איך לעורר מוטיבציה אצל עובדים באופן יומיומי.

 

להוביל ולהגשים

הרצאה על מוטיבציה הינה אחת הדרכים הטובות להתמודד עם אתגרי מקצוע הניהול ובאופן כללי – התמודדות מול אתגרי החיים. העיסוק החשוב בשאלה איך מעלים מוטיבציה יכול לספק מענה מצוין למספר מעגלי עבודה: מנהלים בכל הרמות, עובדים במחלקות ניהול פרויקטים ושרות לקוחות, לעוסקים בתחום המכירות ועוד. ההרצאה מספקת למשתתפים בה את הכלים הנדרשים להם כדי להפוך את המיומנויות שברשותם, הן האישיות והן המקצועיות, לכלי אפקטיבי שיוביל אותם קדימה – הישר אל התוצאה הרצויה.

לייצר את ההצלחה

עיסוק בהנעה של עצמנו הינה הזדמנות לתפוס את העולם אחרת. לדעת כיצד לנצל כהלכה את המשאבים הרבים שבו ולנצל את היכולות האישיות שלנו לטובת הצלחה. מוטיבציה גבוהה חשובה לא רק למקום העבודה אלא גם לחיי היום יום שלנו ובזכותה תתאפשר איכות חיים גבוהה. ההרצאה "להיות עצמאי בשטח" עוסקת בנושאים אלה ונוספים ופותחת בפני המשתתפים עולם של אמונה של הפרט בעצמו ובדרכים להשיג הצלחה אישית. כאשר אנו הופכים למנכ"לים של חיינו, אנו אלה שמנהלים אותם ולא מנוהלים על ידי האחרים – נצליח יותר. כאשר אנו מוצאים את אותה הנעה פנימית שאבדה לנו או שנחלשה, נוכל להגיע לתוצאות הרצויות שבהן אנו מעוניינים ולגרום לעצמנו לראות תפוקות לעמל כפינו.

המשימות היומיות והאתגרים המשפחתיים והמקצועיים מביאים אותנו למצב בו אנו נשאבים למקום של חוסר סיפוק ואפילו דיכאון. ההבנה כי הכול נתון לשליטתנו והחלטה אחת קטנה/ גדולה יכולה לשפר משמעותית את הרגשתינו, הופכת את ההתמודדות הזו לפשוטה יותר ואת המוטיבציה לאמצעי חשוב ויעיל מאד בחיינו. אנשים מצליחנים, אנשים שמגשימים את עצמם ואת חלומותיהם, הם אנשים חדורי מוטיבציה. אנשים שמאמינים בעצמם ועסוקים ביצירה ועשייה.

אנחנו ב – Balance Group מזמינים אתכם להרצאה המתמקדת בהנעה פנימית, בחשיבותה ובאופן שבו ניתן לפתח ולחזק אותה. לפרטים אודותיה ואודות ההרצאות והסדנאות שלנו, לחצו כאן ולקבלת מידע נוסף,

צרו קשר ב – 052-6962222