שימור מוטיבציה בקרב אנשי מכירות

מכירה היא פעולה לא קלה, להיות איש מכירות זוהי משימה שוחקת המחייבת סבלנות, אורח רוח ויכולת התמודדות עם אכזבות. אנשי מכירות, מוצאים עצמם לא אחת מול קשיים רבים, העשויים בין היתר לעכב אותם במקומם ולמנוע את התקדמותם לעבר סגירת העסקה. מיומנויות מכירה הן משהו שנדרש לטפח, לתרגל, לחזק וגם לעודד ולא תמיד הן קיימות שם באופן טבעי, אצל העוסקים בתחום. את המיומנויות האלו רוכשים עם השנים, כאשר אחת הדרכים לעשות זאת היא בעזרת הדרכה המתמקדת באמנות המכירה ובכלים המתאימים.

 

למצוא את ההרצאה המתאימה

מנהלי מכירות, שתחתם אנשי מכירות בתחילת הדרך או כאלה שכבר מיומנים, שואלים את עצמם לא פעם איך לעורר מוטיבציה באנשי מכירות ואיך להוביל אותם אל ההצלחה הרצויה. כדי לדעת איך לעשות מוטיבציה לעובדים במכירות חשוב מאד להבין תחילה מהם הכוחות המניעים אותם ובמקביל גם ללמוד על אמנות המכירה. הרצאת "אומנות המכירה הטבעית" היא זו הפונה לאנשי המכירות מכל התחומים ובכל הדרגות.

במסגרת ההרצאה מקבלים המשתתפים כלים חשובים העוזרים לפתח תפיסה מחודשת של ההליך המכירתי וגם כלים שיכולים לספק את המידע למנהל השואל את עצמו איך לעורר מוטיבציה לאנשי מכירות: יושרה, מקצוענות ללא פשרות, אותנטיות מצדו של המוכר וכמובן גם אהבת אדם, כל אלה ועוד הם המפתח למכירה נכונה והערכים החשובים ביותר עליהם היא בנויה. איש מכירות עם הנעה פנימית גבוהה יידע כיצד להתמודד עם האתגר הכרוך בכך ויבין כי בכוחו להוביל את המכירה, את המשימה שהוטלה עליו, למקום הרצוי. הרצאה זו תחשוף אותו בפני הגישה, המילים, המשפטים והדיאלוגים שאותם יהיה עליו ליישם בתהליך כדי למשוך את תשומת הלב של האדם העומד מולו ולעודד אותו לרכוש את המוצר או להזמין את השירות, שבגינו פנה אליו.

קבלת כלים מקצועיים כדי להשתפר ולהצליח היא חלק בלתי נפרד מעולמם של אנשי המכירות ובפרט של מנהלי צוותי המכירה. אנחנו ב – Balance Group מזמינים אתכם להרצאה מרתקת, עניינית ומלאה בכלי עבודה פרקטיים, שבה תקבלו את המענה הנדרש לכם ואת המידע שיעזור לכם למקסם תהליכים מול צוותי המכירות שלכם. לפרטים נוספים אודות הרצאה זו והרצאות נוספות לחצו כאן ולקבלת מידע נוסף, צרו קשר ב – 052-6962222