לחשוב חיובי

משחר ההיסטוריה אנו מזהים פעולות של קנייה ומכירה, כבר בתקופת המקרא פגשנו את עשו שמכר את בכורתו ליעקב תמורת נזיד עדשים. עולם העסקים בנוי ממערכת יחסים בין הביקוש להיצע, אנשים המכירות- תפקידם להדגיש את הצורך וליצור ביקוש וכך להצליח ולמכור את מרכולתם.

פעילות המכירה אינה פשוטה, ראשית יש ליצור את הצורך, במקרים רבים הלקוחות לא יודעים שהם צריכים את הפריט המוצע למכירה. שנית, יש ליצור חשיפה גדולה של המוצר ולהנגיש אותו אל קהל הלקוחות ( היצע, איכות המוצר ועוד ). יכולת השכנוע ( מיומנות המכירה) היא מה שתיצור בסוף את העסקה. התחנות והחומות שיש לעבור בדרך עד לביצוע המכירה רבות: תחרות בשוק וריבוי מתחרים, טיב המוצר, מצב כלכלי ועוד, כל אלו מקשים את מלאכת המכירה ומצדיקות את תהליך ההכשרה וההדרכות שעוברים אנשי מכירות בשביל להיות טובים יותר.

 

קצת אחרת

חשיבה חיובית היא לא דבר טבעי לרבים מאתנו. קשיי החיים, האתגרים שאיתם אנו מתמודדים במקום העבודה, מול אנשים קרובים או רחוקים, ובאופן כללי – טרדות היום יום, גורמים לנו לא אחת לשקוע למקומות פסימיים, לייאוש, לתסכול ולחשיבה שהיא בעיקרה שלילית. בהיותנו תופסים את המציאות שלנו באופן סובייקטיבי לגמרי, אנו יכולים בכל רגע שנרצה לתפוס אותה גם באופן שונה. אנו יכולים לשנות את צורת החשיבה שלנו משלילית לחיובית ולזהות, בתוך תקופה קצרה, ניסים בחיינו. הדבר יכול לבוא לידי ביטוי בכל אחד מתחומי החיים ולא פחות מכך – גם בעבודה. אנשי מכירות המעוניינים לדעת איך לעבור סימולציות מכירה יוכלו ללמוד בהרצאה מרתקת את המודל ההתנהגותי לחשיבה חיובית ולאפשר לעצמם חשיבה שהיא קצת שונה מזו שאפיינה אותם עד כה. חשיבה שהיא מקדמת ומובילה אותם אל ההצלחה – אל סגירת העסקה.

ההרצאה מתמקדת בחשיבה חיובית ומתאימה לעובדים מכל הדרגות ומכל התחומים: אנשי מכירות שרוצים להצליח בעבודתם, וגם בעלי מקצוע אחרים. אימוץ דרך של חשיבה חיובית, יגלה עולם חדש והזדמנויות רבות, שלעיתים אנשי המכירות לא זיהו קודם. החשיבה החיובית, שמתחילה מבפנים ופורצת החוצה, תאפשר להם לגלות את כוחותיהם ואת היכולת שלהם להצליח, להתמודד ולהוביל. כך הם יוכלו לקבל החלטות נכונות שטובות להם וגם להתמודד עם אתגריו של עולם המכירות הקשוח.

רוצים להשתתף בהרצאה בנושא מכירות? אנחנו ב – Balance Group מזמינים אתכם ליהנות מחוויית הדרכה של חשיבה חיובית ולקבל את הכלים המשמעותיים כדי ליישם אותה במקום העבודה. לפרטים אודות ההרצאות והסדנאות שלנו, לחצו כאן ולקבלת מידע נוסף, צרו קשר ב – 052-6962222