לעבור בהצלחה את מרכז ההערכה

אם אתם מועמדים לתפקיד מסוים, ייתכן מאד שתשלחו, במסגרת תהליכי המיון שלכם, למרכז הערכה. מטרתו העיקרית של מרכז זה היא להעריך, מבחינה התנהגותית ומבחינת היכולות, את המשתתפים בו וכן לבחון את יכולתם להתמודד בהצלחה עם אתגרי התפקיד, שאליו הם מועמדים. מרכזי הערכה, באמצעות מבחנים ופעולות ספציפיות אחרות קובעים את מידת התאמתם של מועמדים ומועמדות לתפקיד כלשהוא. תוכן המבחנים ורמתם, יחד עם אלמנטים של לחצי זמן ותחרותיות מול מועמדים אחרים לתפקיד מייצרים אצל המשתתפים במרכז ההערכה לחצים וחרדות ורבים מהניגשים לשלב המיון הנ"ל קורסים או פשוט לא מצליחים להביא את עצמם בצורה מיטבית.

 

הכול מתחיל בחשיבה חיובית

למעוניינים לדעת איך לעבור מרכז הערכה מכירות מוצעות כיום מספר מסגרות, המציעות הכנה לקראת ההשתתפות במרכז ההערכה. הרצאה בנושא "ממנעולים למפתחות ההצלחה" יכולה לסייע בעניין ולשנות את חשיבתו של המועמד. הרצאה זו מתמקדת בחשיבה חיובית ומאפשרת למשתתפים בה לאמץ לעצמם חשיבה שתוביל אותם אל התוצאות הרצויות, ובעיקר למקסם את עצמם במסגרת מרכז ההערכה. כך הם לומדים להחליף מחשבות שליליות מעכבות במחשבות חיוביות ומתקדמים לקראת המציאות שבה הם מעוניינים.

ההגעה אל מרכז ההערכה רגועים, עם ביטחון עצמי גבוה, ובעיקר עם האמונה שאכן ניתן להצליח בו תורמת רבות ומאפשרת למשתתפים במרכז להתמודד בהצלחה עם הבחינות ושאר ההפעלות שבהן לוקחים חלק. כל אלו יאפשרו למועמד/ת לבלוט מעל האחרים ובסופו של דבר להפוך את אותה מחשבה למציאות של ממש, וליתרון יחסי.

חשוב לכם לסגל לעצמכם מחשבה חיובית מקדמת? אנחנו ב – Balance Group מזמינים אתכם להרצאה שלנו שתסייע לכם לסגל את המחשבה הרצויה ולהשיג את התוצאות שבהן אתם מעוניינים. לפרטים אודות ההרצאות והסדנאות שלנו, לחצו כאן ולקבלת מידע נוסף, צרו קשר ב – 052-6962222