לשנות את החשיבה שלנו ולהצליח במכירה

העוסקים במכירות, ולא משנה של אילו שירותים או של אילו מוצרים, מוצאים את עצמם מתמודדים עם לא מעט אתגרים. חלק מהעוסקים במכירות, ואולי המעטים שבהם, נולדו עם כישורי מכירה טבעיים שהולכים ומתפתחים לאורך השנים. אחרים, הרוב שבחבורה, נדרשים ללמוד, צעד אחר צעד, כדי לקרוא את הלקוח, להבין את סיטואציית המכירה וכיצד לסגור מולו את העסקה. כדי לדעת איך להיות איש מכירות מצליח חשוב להבין שהצלחה תלויה, בין היתר, באמונה של איש המכירות ובדרך חשיבה חיובית המקדמת את ביצוע העסקה ומביאה להצלחה.

 

לקבל את הכלים המתאימים

ההרצאות "אומנות המכירה" ו-"ממנעולים למפתחות הצלחה" עוסקות בנושא איך להיות איש מכירות טוב ומתמקדות בחשיבה חיובית ובשינוי התפיסה של אנשי המכירות. מי שרוצה לדעת איך להיות איש מכירות מוצלח חשוב שייעזר במומחים, ובעלי ניסיון, בתחום וילמד כלים הנדרשים לו לביצוע תפקידו, כלים שיוכלו לסייע לו בתהליך המכירה. יחד עם זאת, וטובים ורבים ככל שיהיו, כלים אלה חסרי חשיבות אם האופן שבו הוא תופס את עצמו, את הסביבה, את הלקוח ואת תהליך המכירה עצמו הוא שלילי. חשיבה חיובית עוזרת להגשים חלומות ומסייעת רבות בכל תחום. הדבר נכון גם לעבודה עצמה ולתהליך המכירה שאיתו מתמודד איש המכירות בכל שעה ביום העבודה. תהליך שמתחיל בחשיבה חיובית ובתפיסת המציאות בצורה הנכונה יוביל לסגירת העסקה ובהמשך גם להצלחה רבה.

פתרון נכון לכל אחד

כל איש מכירות שואל עצמו: "איך להיות איש מכירות תותח". ההצלחה הזו מתחילה מבפנים, מאותה חשיבה שזורעת בנו את היכולות שלנו ואת הכוח להתמודד עם המשימה: "מחשבה מייצרת תוצאה". ההרצאה "ממנעולים למפתחות ההצלחה" עוסקת בדיוק בכך. היא מלמדת אותנו שאנו יכולים ליצור את המציאות הרצויה לנו על ידי חשיבה חיובית מקדמת, שיכולה לבוא לידי ביטוי בכל התחומים. הרצאה זו, המתאימה לאותם אנשי מכירות שעסוקים בשאלה איך להיות תותח מכירות יכולה לספק את המענה המתאים גם לעוסקים בתחומים אחרים שאינם רק מכירתיים ובאופן כללי – לכל אלה שרוצים להגשים יעדים ולאמץ לעצמם חשיבה חיובית שמובילה להצלחה.

רוצים להשתתף בהרצאה בנושא חשיבה חיובית? אנחנו ב – Balance Group מזמינים אתכם ליהנות ממגוון סדנאות והרצאות ולקבל כלים לשיפור תהליך המכירה, החל משלביו ההתחלתיים ועד לסגירת העסקה. לפרטים אודות ההרצאות והסדנאות שלנו, לחצו כאן ולקבלת מידע נוסף, צרו קשר ב – 052-6962222