עובדים, ובכל מקום, מוצאים את עצמם מתמודדים לעיתים עם שגרה שוחקת ולא נעימה. גם כאשר תפקידם מעניין אותם והמשרה שבה הם עוסקים מוגדרת על ידם כ"משרת החלומות", הזמן עושה את שלו ולאט לאט השחיקה הולכת וגוברת. הרצאות העשרה לעובדים היא דרך נפלאה לאפשר להם ליהנות מפסק זמן, לפתח מיומנויות חשובות הנדרשות לתפקיד ו"על הדרך" גם לרכוש כלים חשובים שיעזרו להם ביום יום.

 

שחיקה וקושי

עובדים שחוקים אינם מתפקדים כהלכה, ומקצועיים ככל שיהיו, הדבר עשוי להיות ניכר בתפוקה. לעיתים השחיקה נוצרת בתוך פרק זמן קצר לעיתים נדרשות לכך שנים ארוכות. כך או כך, חשוב להתמודד עם זה כהלכה ולאפשר לעובדים לצאת מעט מהשגרה. באמצעות הרצאות לעובדים המתמקדות בנושאים שונים יכולים העובדים, בעזרתם של מדריכים מיומנים ומקצועיים, לרכוש ידע רב שבחלקו עשוי להיות רלוונטי לתפקיד ובחלקו להיות כללי יותר.

עובדים, למשל, העוסקים בתחום המכירות יוכלו להפיק תועלת רבה מהרצאות המתמקדות בשירות, בתקשורת וכמובן גם במכירה. הרצאה לעובדים מסוג כזה יכולה לשפר באופן משמעותי את יכולת המכירה שלהם ולסייע להם גם להתמודד עם התנגדויות, הצצות ועולות לא אחת במסגרת תהליך המכירה. בעזרת הרצאות אלו סופגים העובדים ידע חדש, בוחנים את תפקידם מזוויות אחרות וגם לומדים להכיר טוב יותר את חבריהם לעבודה. ההרצאות מעשירות את העובדים, יכולות להוציא אותם גם מאזור הנוחות שלהם ולעזור להם להתמודד עם לא מעט קשיים.

להתחבר וללמוד

ההרצאות עוזרות לעובדים להתחבר זה לזה, להתחבר לתפקידם וגם למקום העבודה שלהם. הן מפתיעות, יכולות להיות אינפורמטיביות וגם מעשיות. הן יכולות לתת דגש לפן התקשורתי או דווקא להתמקד יותר בחשיבה חיובית ובהצלחה.

מעוניינים להזמין לעובדים שלכם הרצאות העשרה מרתקות? אם כן, Balance Group היא הכתובת הנכונה לפנות אליה. תוכלו להזמין דרכה הרצאות העשרה לעובדים, הנערכות באזורים שונים ברחבי הארץ: בתל אביב, בחיפה, בירושלים ובמקומות נוספים.

לסקירת כלל השירותים, לחצו כאן ולקבלת פרטים נוספים בטלפון, צרו קשר ב – 052-6962222