תפקיד ניהולי, ולא משנה באיזה תחום מדובר, מציב בפני המנהל המבצע אותו אינספור של אתגרים. בין אם מדובר בניהול צוות קטן של עובדים או אולי בניהול מחלקה גדולה עם מספר עצום של עובדים, נדרשת מהמנהל, "המנצח" על כולם, יכולת מקצועית רבה מאד ונדרשים ממנו גם כלים שונים, בעזרתם יוכל לבצע את עבודתו כהלכה.

המודעות הרבה לתחום וכן מיקומו הגבוה של המנהל בסולם התפקידים השונים בכל חברה, הולידה מגוון של פתרונות העשרה, בעזרתם יכולים המנהלים, הן הוותיקים והן החדשים, לרכוש מיומנויות חדשות ולחזק את אלו, הקיימות. הרצאות העשרה למנהלים כוללות מגוון רחב של תחומים והן מותאמות באופן נקודתי לתפקידי הניהול השונים. הרצאות העשרה בניהול אלו פונות למנהלים ממגזרים שונים (פרטי וגם עסקי) ומעבירים אותם מדריכים מקצועיים ומנוסים.

הרצאות בהתאמה מלאה

בעזרת הרצאות למנהלים בכירים וגם למנהלים זוטרים יותר, יכולים המשתתפים לפתח את מיומנויות הניהול השונות שלהם, לשפר את יכולת התקשורת הבינאישית שלהם, הנדרשת בעת עבודתם מול העובדים האחרים וכן מיומנויות נוספות הקשורות לארגון, לפיתוח לעיתים ולפרמטרים נוספים. ההרצאות מתבססות על תכנים עדכניים וחשובים ועוזרות בשיפור יכולת המנהיגות ואף בחשיבה חיובית המסייעת לא מעט במהלך העבודה.

הרצאות למנהלים אלו מיועדות לעסקים, לארגונים ולמעשה לכל מקום שבו יש מנהלים והן ללא ספק דרך מצוינת לשפר את תפוקת העובדים. אלו יכולות להיות הרצאות בנושא סגנונות תקשורת והתאמתם לקהל היעד, סדנאות המתמקדות בהצלחה והדרכים להשיג אותה וכן כאלו העוסקות בהנעה פנימית הנדרשת לא אחת מבעלי תפקידים בכירים, העצמאיים בשטח. כל הרצאה והרצאה מותאמת למשתתפים בה, היא דינאמית מאד, מעניינת מאד וכוללת הן נקודות להתייחסות הקשורות ישירות לחברה או לארגון והן נקודות כלליות יותר הרלוונטיות לתפקיד הניהולי.

מעוניינים לשלוח את מנהלי החברה הבכירים שלכם, או אולי את אלה הזוטרים יותר, להרצאות העשרה המיועדות למנהלים? אם כן, Balance Group היא הכתובת הנכונה לפנות אליה.

תוכלו להזמין דרכה הרצאות העשרה באזורים שונים: בתל אביב, בחיפה, בירושלים ובמקומות נוספים. לסקירת כלל השירותים, לחצו כאן ולקבלת פרטים נוספים בטלפון, צרו קשר ב – 052-6962222