לגבי הרצאות מוטיבציה והשראה יש את המשפט "חשיבה חיובית יוצרת מציאות". הוא משפט אותו אנו שומעים לאחרונה לא מעט פעמים ולא בכדי. קשה להתעלם מהעובדה שלמחשבותינו, חיוביות ושליליות כאחד, היכולת להשפיע על חיינו ומוטב שנלמד לשלוט בהן ולווסת אותן על מנת לייצר לעצמנו חיים טובים ומספקים. הדבר יכול לבוא לידי ביטוי בחיינו האישיים, בזוגיות שלנו, בקשר שלנו עם הילדים או עם החברים הקרובים וכמובן גם במקום העבודה עצמו, היכן שאנו מבלים שעות רבות במהלך היום. הסוד הוא לאמן את עצמנו לחשוב חיובי ולאט לאט להפוך את החשיבה הזו לחלק בלתי נפרד מאתנו, חלק משמעותי.

לבטא זאת בדרכים שונות

חשיבה חיובית כדרך חיים היא המפתח להצלחה. אימוץ החשיבה החיובית בעבודה יכול לשפר משמעותית את התפוקה ואפילו לעזור לעובד להתקדם ולהגיע לתפקידים בכירים יותר. היקום שלנו, הכולל דומם וגם חי, מתבסס על אנרגיה. המחשבות שלנו, הרגשות שלנו וגם האמונות שלנו מייצרות את האנרגיה הזו ומשפיעות על הסובב אותנו. הדבר יכול לבוא לידי ביטוי בשפה המילולית שלנו וגם בשפת הגוף שלנו, וכן באופן שבו אנו מבטאים את מה שאנו חשים. כאשר כל אלה חיוביים, הסביבה הקרובה לנו תהפוך גם היא לכזו ולמעשה כל מה שנקרה בדרכינו.

ללמוד לעשות את זה נכון

הרצאה בנושא חשיבה חיובית היא דרך נפלאה לשפר את תחושתם של העובדים במקום העבודה וגם את התפוקה שלהם. הרצאות מוטיבציה והעשרה יכולות להתאים לכל מסגרת של עבודה, הן לעובדים הבכירים והן לזוטרים יותר שבקבוצה. כאשר בוחנים נושא כמו חשיבה חיובית הגדרה והבנה מלאה הכרחיים על מנת להצליח ליישם זאת, מה שניתן בפועל לעשות באמצעות הרצאות ופעילויות מעניינות. פעילות בנושא חשיבה חיובית מועברת כיום בעזרתם של מדריכים מקצועיים ומנוסים, המסייעים למשתתפים בהם לחשוב קצת אחרת. לשנות את תפיסותיהם ואת מחשבותיהם השליליות לחיוביות ולהצליח לזהות, ובתוך פרק זמן קצר, את השפעתו הישירה של השינוי הזה על היום יום.

קל מאד לחשוב שלילי. חיינו מאתגרים והימים חולפים במהרה. יחד עם זאת, אם זוכרים שכל דקה ודקה היא מתנה, אם זוכרים לזהות את הקסם ביום יום ולהאמין שיכול להיות טוב לנו, ניתן להצליח הרבה יותר. עצם המחשבה על המציאות החדשה והטובה, מובילים אותנו לקראת אותו רגע ומאפשרים לנו לפרוץ גבולות ולהגשים את עצמנו. בהרצאות ובפעילויות השונות לומדים איך ליצור חשיבה חיובית ובאילו כלים להיעזר על מנת ליישם זאת בכל שעה ביום.

רוצים להזמין לעובדים שלכם הרצאות העשרה מרתקות בנושאים שונים? חשוב לכם לעזור להם לפתח את החשיבה החיובית שלהם וליצור בהם מוטיבציה רבה יותר? אם כן, Balance Group היא הכתובת המתאימה לפנות אליה. לסקירת כלל השירותים, לחצו כאן ולקבלת פרטים נוספים בטלפון, צרו קשר ב – 052-6962222