להבין את הצד השני

 

שירות של לקוחות הוא המנוע של כל חברה להחזיק לקוחות מרוצים, משלמים ולאורך זמן. האתגר האמיתי של נותני השירות הוא ההתמודדות היומיומית עם עשרות, אם לא מאות לקוחות לא מרוצים, מתלוננים ורוצים תשובות “כאן ועכשיו”. הלקוחות לא תמיד מוכנים לקבל את השרות והמוצר, מזלזלים במי שנותן להם שרות,. דורשים לדבר רק עם מנהל, חסרי סבלנות ועוד. בין אם אלה אנשי שירות בתחילת הדרך ובין אם אלה וותיקים יותר, ההתמודדות קשה כמעט באותה מידה ומעטים הם רגעי האושר והסיפוק ממקצוע זה. שקיפות המידע באינטרנט והיכולת לפרסם כל חוות דעת הוכים את תפקיד נותן השירות למאתגר יותר הרצאה בנושא שירות היא דרך נכונה וטובה להתמודד עם הקושי והאתגר הרב של צוותי שרות לקוחות. ישנם כלים ודרכים מוכחות להתמודד מול לקוחות “קיצוניים” כמו גם עבודה במקביל על הדרך בה אנשי השרות לקוחות מגיבים ו”סופגים” את העבודה.

 

סגנונות תקשורת שונים

הרצאה בנושא שירות לקוחות מהווה פתרון מצוין לעוסקים בשירות הפרונטלי והטלפוני.

אחת הדרכים החזקות והטובות ביותר לפתח מערכות יחסים ארוכות טווח, מבוססת על היכולת להכיר בסגנון התקשורת האישי שלנו, ובמקביל לזהות במהירות את סגנון התקשורת של האחר, כך נשיג תוצאות עסקיות איכותיות יותר. ההרצאה מתמקדת במתן כלים המסייעים לזהות במהירות את סגנון התקשורת של האחר, ולהתאים אליו את סגנון התקשורת שלנו על מנת לקדם מערכות יחסים עסקיות בריאות וארוכות טווח. בניהול, שירות, מכירות ועוד…

בהרצאה “לכל אחד שפה משלו” מוצגים סגנונות תקשורת שונים ונלמדת הדרך כיצד ללמוד את סגנון התקשורת של האחר, זה שמולנו. כאשר נותן השירות יודע כיצד לתקשר עם מי לקוח העומד מולו, הוא יוכל להעביר את המסר באופן ברור ולספק לו את השירות הטוב ביותר שבו הוא מעוניין. הבנת השפה התקשורתית היא פתח לקידום מערכת היחסים בין נותן השירות ללקוח וההזדמנות להגיע אל התוצאה הרצויה.

חברת Balance Group מזמינה אתכם להרצאה בנושא שרות לקוחות, ההרצאה תעזור לכם להתמודד מול לקוחות, להבינם טוב יותר ולספק להם, בסופו של דבר, את המענה לו הם זקוקים. לפרטים נוספים אודות הרצאה זו והרצאות נוספות לחצו כאן ולקבלת מידע נוסף, צרו קשר ב: 052-6962222