עד כמה חשובה לדעתכם הגישה שלכם בשביל להפוך כל הזדמנות מכירה למכירה בפועל? אני לא מדבר רק על גישה חיובית, אלא, על הנוכחות שלכם עם המון התלהבות ותשוקה עבור מה שאתם עושים. אני מתכוון לזה שיש את האנרגיה הגופנית והנפשית שהיא זאת שקובעת מי מכם יוותר וילך הביתה ומי מכם ירוויח הצלחה נוספת. זה תלוי באיך אתה מעביר, איך ניגשים לאדם אחר, זאת גם לחיצת היד שלכם וכיצד אתם עומדים מול אדם (שפת גוף). האנרגיה שלכם יכולה לבנות או להרוס הזדמנות למכירה.

כאשר אנחנו מדברים עם לקוח עם אנרגיה והתלהבות, זה אומר שאנחנו מאמינים במוצר או בשירות שלנו, וגם שמחים על מה שיש לנו להציע ללקוח. זו לא התרברבות, זאת אמונה כנה בעצמנו כאנשי מכירות ובמוצר שלנו ולכן אינה יכולה להיות מזויפת!!

שלא תתבלבלו, אני לא ממציא את הגלגל כי הנה לכם תגובות מלקוחות אמיתיים:
• "איש מכירות צריך לגרות אותי לקנות את המוצרים שלו. הוא צריך אנרגיה, התלהבות, תעוזה."
• "איש המכירות האהוב עלי הוא מאוד אנרגטי ונלהב. הוא עושה את העבודה שלו ממש טוב והוא עושה לי טוב באותו הזמן."
• "איש מכירות מצויין זה איש מכירות שמתמיד בגישתו ודואג לאנרגיות הנכונות בשיחה כי זאת אחריותו"

הנה 2 נקודות מפתח שיש לזכור אודות הקשר בין אנרגיה ולהצלחה הכללית שלנו:
• אנרגיה = מוטיבציה: אנרגיה היא הסוד להכל! אתה יכול להיות אדם בעל אופי נהדר ונחמד שמנסה לרצות את כולם וכל אלה דברים נפלאים, אבל אם אתה לא באמת עושה את זה מהבטן אז אתה לעולם לא תהיה במקום הראשון.
• אנשי המכירות הטובים ביותר הם הפרואקטיביים, לא התגובתיים: כשאתה מסתכל על הישגים גבוהים בכל תחום, הדבר הראשון שתבחין היא האנרגיה הגבוהה שלהם. הם אנשים פרואקטיביים, אנשים אלה גורמים לדברים לקרות במקום לשבת אחורה ולחכות שדברים יקרו להם. יש להם גישה חיובית – שמבוססת על האמונה בעצמם וביכולות שלהם – אשר גורמת להם להמשיך ולנסות אפילו כאשר הם נתקלים בדחייה ובמכשולים.

טיפים להגדלת האנרגיה ואני ממש ממש רציני בקשר לזה:
1. להעריך את הטוב: אנחנו צריכים להזכיר לעצמנו להתמקד בחיובי. לפעמים אנחנו מתעכבים על דברים שהם "לא בסדר" בחיינו עד כדי כך שאנו שוכחים להיות אסירי תודה על הדברים הטובים שיש לנו. מדי פעם, קחו צעד אחד אחורה ותסתכלו על מה שהשגתם עד כה. תחגגו כמה רחוק הגעתם, בלי לדאוג כמה יש עדיין מה לעשות.
2. הגדילו את רמת הפעילות הגופנית שלכם: פעילות גופנית -. אם זה ספורט, אימון במכון כושר או הליכה מהירה בשכונה – תופתעו לגלות את הערך שזה נותן.
3. תשאבו מחמאות – אל תתביישו: כשאתם מרגישים שהגישה שלכם צריכה דחיפה מהצוואר כלפי מעלה, תתקשרו לכמה לקוחות מרוצים שלכם לשמוע הערות חיוביות שלהם על החוויה שלהם מכם או תתקשרו לחברים טובים שיספרו לכם כמה אתם טובים.

אנרגיה, התלהבות וגישה חיובית הן המפתח שלכם להשיג תוצאות טובות יותר. לפעמים אנחנו נוטים לזלזל בכוחן של אלה בעת ביצוע שיחות מכירה אבל אל תשכחו לעולם כי הלקוחות שלכם מעריכים אתכם על זה הרבה יותר ממה שאתם חושבים!!