למצוא את המוטיבציה מבפנים

מנהלי חברה, ולא משנה באיזה תחום מדובר, מתמודדים עם לא מעט אתגרים ביום יום, הקשורים הן לעבודה עצמה והן לעובדים אותם הם מנהלים. אחת המשימות החשובות ביותר, העומדת בפני המנהלים הישירים היא ליצור אצל העובדים מוטיבציה גבוהה לביצוע עבודתם ולוודא כי זו נשמרת כך לאורך זמן. מחקרים מוכיחים כי עובדים עם מוטיבציה גבוהה יועילו רבות למקום העבודה וייצרו תפוקות גבוהות יותר מאשר עובדים ללא מוטיבציה.

 

לזהות את הכוח

כדי ללמוד איך להגביר מוטיבציה של עובד חשוב להכיר את הכלים השונים העומדים לרשותם של המנהלים וגם להבין לעומק מה יכול לעודד ולהשפיע עליה: ההבנה מה חשוב לעובד בגזרת העבודה, מה מניע אותו (כסף / מעמד / יחס אישי…) החיבור עם החיים האישיים של העובד המשפיעים על ביצוע תפקידו ועיסוקים שאינם קשורים להתנהלותו במקום ובאופן כללי – תחומי עניין נוספים, משברים ועוד, כל אלו הן נקודות אשר יכולים לסייע למנהל בעידוד והגברת המוטיבציה אצל הכפופים שלו.

יצירת הנעה פנימית בקרב עובדים אינה דבר התלוי רק בגורם אחד, זה תמיד יהיה שילוב של מספר דברים: קשר מול מנהל ישיר, סביבת עבודה ותרבות ארגונית, מבנה ואופי הצוות בו העובד פועל ועוד… יחד עם זאת הנעה ומוטיבציה של העובדים לא קשורה רק ליכולות ההנעה של המנהל. אנו מאמינים כי כל אדם מסוגל לשנות את חיי היום יום שלו בהנעה אישית ופנימית.

הסוד הוא בתפיסתו המחודשת של העובד, בהבנה כי הצלחתנו תלויה בהנעה הפנימית שלנו, במוטיבציה שאותה אנו מייצרים בעצמנו. עובד שמבין את כוחו הרב ואת מידת השפעתו על הסביבה, עובד שמתמקד בחיובי ובאופן שבו יוכל לתרום למקום העבודה, ייצר לעצמו באופן טבעי את המוטיבציה הנדרשת, שתבוא לידי ביטוי בעשייה עצמה.

על מנת להבין איך להעלות מוטיבציה אצל עובדים ואיך ליצור את הנעה פנימית בקרב העובדים חברת באלאנס פיתחה  הרצאה ייחודית בנושא: "להיות עצמאי בשטח". הרצאה זו מתמקדת ביכולת שלנו ליצור בעצמנו את ההצלחה על ידי תפיסה מחודשת של כוחנו ושל יכולתנו לקדם, לשפר, להתייעל ולהפוך לטובים הרבה יותר בזכות הכוחות הפנימיים שלנו. היא פונה למנהלים ולבעלי תפקידים בכירים אך יכולה גם לשרת כהלכה עובדים נוספים. היא מלמדת כיצד למצוא את החוזק הפנימי את החשיבה הנכונה ולקחת אותם למקום של עשייה.

Balance Group מזמינה אתכם להצטרף להרצאה זו ולקבל את הכלים הנדרשים לכם כדי לעורר, או לשמר, מוטיבציה ולהבין כיצד עובד מנגנון ההנעה. לפרטים נוספים אודות הרצאה זו והרצאות נוספות לחצו כאן ולקבלת מענה נוסף, צרו קשר ב – 050-2229212